Markette çalışmak zor mu? çalışan olduysa deneyimlerini paylaşabilir mi?

Ben büyük ihtimalle atanamayacağım o yüzden işe girmek istiyorum, kendi bölümüm ile ilgili birkaç yere cv bıraktım olmadı, ben de başka alana yöneleyim dedim.
Markette çalışmak zor mu? çalışan olduysa deneyimlerini paylaşabilir mi?
Cevapla