Çalışırken sosyal hayatınızı nasıl dengeliyorsunuz?

Güvenlik işi yapıyorum 12 saat işte ayrıyetten 2 3 saattım de işe gidiş dönüşüm suruyor dolayısıyla hiçbir şey yapamıyorum. 2 gun izinliyim o da yatarak geçiyor. Spora gideyim diyorum 2 gun için o kadar para vermek saçma geliyor. Arkadaşlarla bulusmayı geçtim zaten. Birde izinden önceki 2 gun gece çalışıyorum yanı bır ıznım uykuda geçiyor. off off anlatirken daraldım :(

Çalışırken sosyal hayatınızı nasıl dengeliyorsunuz?
Cevapla