Çok kötüyüm moralim bozuk abartıyor muyum?

Öğretmenlik okudum. Mezun olur olmaz mülakat yeni sistem haberini aldık. atanmak hayal gibi. Tüm umudumu bu sınava bağlamıştım.

Evdekilerle bir sebep yüzünden aramız çok bozuk. Hiç biriyle konuşmuyoruz haftalardır. Kendi odamda yapayalnız takılıyorum. Kimsem yok.

3 senelik sevgilimle ayrılalı 6 ay oldu. Hala özlemi içimden atamadım. Surekli aklıma geliyor.

Ruh halim berbat. Bazen yaşamak istemiyorum.. haksız mıyım?

Çok kötüyüm moralim bozuk abartıyor muyum?
Cevapla