Sizce akademik alanda yükselmek mi memur olarak atanmak mı daha doğru?

Üniversiteyi bitirince yüksek lisans doktora yapmak mı, yoksa bir an önce kadrolu memur olarak işe başlamak mı daha doğru?

Sizce akademik alanda yükselmek mi memur olarak atanmak mı daha doğru?
Cevapla