Güncellemeler
+1 yıl
Tarihsel bir olayı kurgulayarak öylüleştirme resimlede idi ödev ama uğraşmaları yetti bana.
Güncellemeler
+1 yıl
resimleme*
Bir savaşı öyküleştirip resimleştirmelerini istemiştim ama internetten çıktı alıp bilgilendirici şekilde yazmışlar. Yine de 90 verdim ama hak ettiklerinden fazla mı oldu acaba? Çünkü istediğim ödev bu değildi. Tekrar uğraşmalarını da istemedim. Sizce?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Resim öğretmeniysen haklısın. Ama amaç kurgu ya da öykü ise resmin etkisini azaltman daha doğru sanki
Resim değil Türkçe öğretmeniyim. Hiç öyküleme yok bilgilendirici olmuş ve bazı kelimeler okunaklı değildi.
Türkçe ise normal bence. Onlar da resim konusunu arka plana atmış gibi. Ama tabii öğretmen sizsiniz daha iyi bilirsiniz 🙂
Kendilerine göre uyarlamışlar diyelim. :D
Bence kırma.. yazık
Herkesin resim çizme becerisi olmayabilir keşke birkaç alternatif seçenek sunsaydınız.
Kendi alternatiflerini oluşturdular 85 verdim.
Bazen iyi yaparsın ki daha iyi olsunlar diye kafalarına kendi düşüncelerini yapma fikri yerleştir
Yani evet de belki ödevi tam anlatamadım.
Herkese tek tek yönerge dağıtmadan zaten.
İyi anlamalarını sağla hocam gönüllerine gir
dağıtmadım*
Ya tamam ama okulun öğrenci profili genel olarak kötü. Merkezi yer falan ama daha bugün dilimden gitme lafı döküldü. Belirsizlik var okulun kadrosunda olmadığım için.
Sen üstüne düşeni yap gerisi onların
90 verdim geçtim.
Her zaman kolaya kaçmak gız
Nasıl yani düşüreyim mi puanlarını?
Biraz düşür az zoru sorumluluk almayı öğret hocam
Haklısınız daha daha 5 bunlar. Pek bir şey beklememek lazım.
Aynen öyle yavaş yavaş alıştır
Peki internetten bakıp Karagöz-Hacivat hazırlayan öğrenciler ne yapsam? Yani mecbur ona göre sahne, perde vs maket hazırladılar.
Yapsınlar sonra başka bir şey bul
Kitaptan hazır metin bulmuşlar 100 verdim en başta ama 90a indirdim sonra. 90 da kötü değil ama.
Senin içinden ne geliyorsa onu yap ama titiz ol hocam küçük şehirde misin
Büyükşehir
Dikkat et velilerle aranı bozma
Ama öğrenci hiç getirmezse ne yapayım öyle yapan da var. Cumaya kadar uzattım sonrasında benim elimden bir şey gelmez. Çocuk da çabalayacak.
Getirmeye ne kötü not ver sen düşünceli bir kızsın
Elimden geleni yapıyorum kıymet bilen yok hahahah neyse artık.
Hayırlısı olsun kadroda değil misin sözleşmeli misin
Kadrom okulda değil işte.
Senin gibi biri vardı uğraştı kadroya geçti buradan tanımıştım onunda inş sende olursun
İnşallah olur dua et lütfen hayırlısıyla olsun.
Ben evliya mıyım kız😀inş dedim adına
Kimin duası kabul edilir hiç belli olmaz
Okuldan din hocası bul seni kadroya aldırsın kız😀
O işler öyle oluyor mu :D
Her okulda müdürler din keskin ağırlıklı yol yaparlar😀
kır gitsin
Kırma bence.