Yks kötü sıralamadan bırakıp derece yapmak mümkünmü (açıklamayı okuyunuz)?

Arkadaşlar yks sayısaldan gidip atıyorum 1 milyon olsun böyle bir sıralamada bıraktım diyelim tekrar girip 3k veya 5k yapabilirmiyim doğru bir çalışmayla ben depremzedeyim depremden dolayı baya kötü etkilendim deprasyona felan girdim bu senem berbat geçti bir diğer sorumda diğer sene dershane gitmemeyi düşünüyorum çünkü orada benden iyileri gördükçe moralim bozuluyor o yüzden düzgün bir çalışma sürdüremedim diğer sene koçluk ve birebir ders almayı düşünüyorum hangisi mantıklı cevaplayanlara şimdiden teşekkür dileklerimi iletiyorum.

Yks kötü sıralamadan bırakıp derece yapmak mümkünmü (açıklamayı okuyunuz)?
Cevapla