Seneye yks'ye girecegim. Bircok kaynaktan not derliyorum. Derlemeleri deftere yazmaktansa yazici alip cikti almak daha mi iyi?

Seneye yks'ye girecegim. Bircok kaynaktan not derliyorum. Derlemeleri deftere yazmaktansa yazici alip cikti almak daha mi iyi?
Cevapla