Mesela cerrah olmak isteyen özellikle beyin cerrahı olmak isteyenler alacagı maaşı ve çevresi tarafından duyulacak saygıyı on planda tutar ama mesleğe geçtiği zaman moobinge uğrama, yiğun stres, saatlerce kritik ameliyatlarda kalma, saldırgan hasta aileleri vs sadece örnek bir meslek şeçerken hiç kotü yanlarını düşünür müsünüz?
Bir meslek seçerken o mesleğin kötü yanlarını düşünürmüsünüz?
Tabii ki düşünülüyor. Ben kardiyolog olmak istiyordum ama o tempoda yaşayamayacağımı fark ettiğim için üzülerek vazgeçtim. Benim derdim para prestij vs değildi kalbe aşığım ama yapacak bir şey yok. Radyasyondan kanser olmak ve ömrüm boyunca uyku nedir bilmeden yaşamak istemiyorum. Kimse artık beyin cerrahisi gibi branşları parası iyi diye seçmiyor, idealist oldukları için seçiyorlar.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Evet düşündüm. Hala düşünüyorum, zaman zaman bırakmak geliyor içimden. Ama sabrediyorum ve devam ediyorum her şeye rağmen. Çünkü emeksiz yemek olmaz. Acı çekmeden, konfor alanından çıkmadan gelişemeyiz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Tabii ki düşünülüyor. Ben kardiyolog olmak istiyordum ama o tempoda yaşayamayacağımı fark ettiğim için üzülerek vazgeçtim. Benim derdim para prestij vs değildi kalbe aşığım ama yapacak bir şey yok. Radyasyondan kanser olmak ve ömrüm boyunca uyku nedir bilmeden yaşamak istemiyorum. Kimse artık beyin cerrahisi gibi branşları parası iyi diye seçmiyor, idealist oldukları için seçiyorlar.
Evet düşündüm. Hala düşünüyorum, zaman zaman bırakmak geliyor içimden. Ama sabrediyorum ve devam ediyorum her şeye rağmen. Çünkü emeksiz yemek olmaz. Acı çekmeden, konfor alanından çıkmadan gelişemeyiz.
Mesleğiniz nedir
Mbg