Avukat olduğu için herşeyi yapabileceğini sanan avukatlar?

Twitterda son zamanlarda bir sürü avukatın çok fazla küfürlü, argo ve hakaret içeren agresif yorumlarını görüyorum. Nerede başka meslek dalında kendi fikrine karşı çıkan insanlar görseler avukat olduğu için kafasına göre "sen bilmiyorsun herşeyin en iyisini ben biliyorum hukuk okudum cahil" vs diyerekten her dediklerinin doğru olduğunu düşünüp diğer insanlara hakaret ettiğini görüyorum tamamen mesleğin adını kirletip kötüye kullanmak bence bu ve sürekli kendileri hakaret edip karşı taraf karşılık verince "Hakkında yasal işlem başlatacağım mahkemede görüşürüz" deyip korkutmaya çalışmalar yaptığı her şeyi kendine hak görmelerine çok rastlıyorum siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Avukat olduğu için herşeyi yapabileceğini sanan avukatlar?
Cevapla