Herkes ezecek ben susup büyütmek istemiyorum onun yerıne sakınce sindirmek istiyorum duygusalım çok ıyıyım hıcbır sey etkı etmeyen hıcbır şeye uzulmeyenınız var mı burada nasıl öyle olabilirm gelecekte benı çok fazla mobbing beklediğinı bılıyorm çünkü. Ama güçlü kalmak istiyorum adeta bır savaş esırı gıbı sonra işkence edilen bırısı gibı. Güçlü kalmak onların yapabildiği bır sey. Ben neden yapamayayım iş yerı gibı basıt bır yerde? Evet üzülcem ellerım tıtrıcek yardım eden olmıcak yardım da istemicem zaten, evet belkı moralım bozulcak belkı işlere yansıcak insanım sonuçta. Çünkü bırı işimi yaparken kızdırırsa işleri daha kötü yapma gibi bır olayım var insanım çünkü. Ama bunu umursamaz insanlar moralını bozup daha ıyı yapmanı beklerler. Duygusallıga yer yok aslında bu duygusallık bıle degıl olması gereken insanı uzmemektır çünkü insan üzülürse ısıne yansır bu umurlarında degıl ama. Nasıl görmezden gelıcem taktık verın sakın kalmak ıcın orayı terk mı etmeliyim ama edemem o ısı yapmak zorundayım.
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Umursama. Senin o işten çıkman için ellerinden geleni yapacaklar. Sadece şunu düşün sanki o iş son çarenmiş ve başka iş bulamayacakmışsn gibi düşün. Kararlı oldupunu görünce onlar pes edecektir.
Öf cıdden bunlar yaşanacak çok korkuyorum stajda bıle çok ezdıler iş bulunca neler olur kım bılır. Belkı ilaç içmeye bıle baslarım. tıpıme bıle laf edecekler çok zor günler benı bekliyor :( bazen kökten kurtulmak istiyorum sokakta yaşamak her gün tecavüze uğramak felan en azından iğrenç bır hayatım olur böyle stres lere gırmemıs olurum :( vallahı o hayat bıle daha güzel gelıyor gözüme. İse gırınce 2 peynır zeytın alabılmek ıcın neler çekicem sımdıden moralım okadar bozuk kı mezun olmak bıle istemiyorum hatta yaz stajım yaklastı o bana bagıran kadının yanına yıne gıdıcem iş yapcam onla korkunccc ama mezun olmam da lazım bunlar daha bısey degıl belkı de :( ben mesela konuşmadan bıle anlasılmak isteyen saf ıyı bırıyım neyı ne amaçla söyledigimı bıle anlamaktan uzak kafasına göre her seyı hakaret olarak algılayanlar olacak resmen "ezmek için anlamak" dıye bır sey var. Bunlara tek kelıme etmeye korkuyorum. Stajda bı kadına buna da mı bakcam dıye sordum dıye bakcan tabı6 atarım senı dısarı demıstı. Bazı insanlar gerçekten hanı tanımadığı ıcın bıle diyemiyorum anladın mı tanımak da fark etmez onlara öyle ıclerıne ıslemıs terslık. Benım ne Olduğumla ıyı olmamla asla ılgılenmeyecekler çok korkunç ben gibi nıyetlere önem veren her seyın sebebini arayan bırı ıcın keyfıne göre kıran dokenlerın olduğu bır dünyaya bu halımle gırmek çok korkutuyor benı. Sebep aramaktan ve ksısel olarak algılamaktan vazgeçmeyi bıle yenı öğrendim. OKB var normalde bende her insanın dediklerini çok düşünüp en sonunda kafamda o savası kazanıyorum. Ama sebepsız kötüler var bı de
Bu sebepsız kötülere alışamıyorum ama alışacağım umarım. Artık savaş kazanmak dıye bır sey yok çünkü savaşacağım mantıklı bır sey yok ortada. Ezmek ıcın ezıyorlar... Haklı olduğumu bıle bıle susacagım yaşadıklarıma hayatıma kafama çok ters evet çünkü okbyım her seyı çözerek degerımı buldum. takmamayı bıle yenı ogrendım. Uzulmemeyı öğrenmem gerek artık...
Sana satasanın Mantığını bıle sorgulayamamak ne acıdır tahmin edemiyorum.
Degerımı kaybetmiş gibi sankı.
Stajda genelde herkesi ezerler işleri iyi yapsın diye vs. Ama çalışacağın ortam önemli herkese mobbing uygulamazlar. Seni sessiz sakin ezilmeye müsait gördükleri anda başlarlar ezmeye. Kendine güven ezik gibi durma. Evet seni anlıyorum saf kendi halinesin ama bu seni kurtarmaz. İşlerini iyi yaparsan kimse sana karışmaz ve hatta saygı bile duyarlar.
Boşuna mı kafamda savaş verdm ben yıllarca ozaman böyle olacaktıysa hıc sorgulamayı öğrenmesem daha ıyıydı. Sımdı nasıl asırı mantksız seylerı bılıncaltıma ıtekleyıp bılıncılçmı bilinçaltımı her seyıöı kafamı etkilemelerıne ızın vermek zorundayım. Hanı çok akıllı bırıne hakaret ede ede sal*ak yaparsın ya o kişiyi bılımsel şeyler bunlar. Böyle olmasından korkuyorum. Şuanda bılıncaltımı bıle zor temızledım kımse yok ıcınde şuanda kendıme saygımı çok fazla düşünerek kazanan bırıyıö zaten ben :( ama okadar çok ard arda sorunlar olacak kı hissediyorum şuanda kadarkı hayat zor bıle değilmiş en azından kendım kalma savaşını kazandım. Ama kafama gırılmesın lütfen ya.
Ezıklık dıye bır sey var mı gerçekten öf ya. tam dediğin gibiyim o yüzden korkuyorum ya.
Sana kafaya takmamayı öğertmek lazım yoksa sonun felaket
Öğrendım daha ne kadar öğrencem onu soruyorum
Yazdıgım seyın aynısını yazıp tespıt yaptıgını sanıp gıdenlerden mısın
Tartışma sevmiyom bb
Ezici ol. Ben mesela kendj isteğimle ezilmeyi seviyorum kadın tarafından.(Teklif olarak algılama)
Nasıl ezıcı ol ya
Bildiğin ez sende
Ben kımseyı ezmedım
Ezebilirsin
Mantıklı gelmıyor
Ego yaparsan anlarsın. Üzülmezsin emrin altında kölelerin olur.
Egom varrrr ama takıntılı bırıyım mesela kımseye kendımı anlatmıyorm çünkü yorumları umrumda degıl. Ama yanyana olunca saçma sebeplı ego savaşlarını yapamam kı
Aslında benm en korktuğum şey zıhnıme girilmesi yanı aslında en fazla ne diyebilirler kı bana? Zıhnıme gıremezler yanı ben konuşmuyor bılgo vermiyorum bu cesaret verıyor aslında bana egolu olmam ıcın Degıl mı? f Bır partiye olan oyumun degıstıırlmesı, sevgimın degıstırılmesı neblm bu tarz zihnime gırııc felsefik şeylerden korkuyorum aslında ben.
Yanı iş yerınde en fazla ısı yapamadıgım ıcın laf ederler en fazla tıpıme laf ederler sınırlı zaten ben bılgı vermediğim sürece mantıksız sekılde ezen olabilir mı sence? Sadece sıg şeylerden bahseder bence. Aslında bunlardan bıle korkuyordum eskıden ama alıstım. Yanı ezılmek aslında umrımda degıl ama güçlü de durmuyorm öyle anladın mı? Salmıs hıcbır sey umrımda dğl görünüyorum bu da cekıyor belaları. Çünkü tepeden bakmayı mantıklı ve gereklı bulmuyorum ama insanlar öyle bı sy kı cidden her an tetıkte olmak ego savası vermek gerekiyor. Ben takmayan biri olsam da güçlü görünmüyorm sorun bu. Sınırlıyım, insanların ıyı olmamasına tavırlı Gibi soğugm. benım soguklugum bıle tavır almak sebeplı gibi :( onlar gibi olamıyorum duygusuz galiba onlar... Duygusuz yapmasınlar benı sakın?
Bana istersen özelden yaz gizliliği açayım ekle oradan konuşalım sonra istersen engellersin
Tamam da sen çok normal gelmedın kb kölelerin olur falan çok normal degıl. normal düzeyde bırını tercıh ederim bu aşırı.
Hayır anlatınca anlarsın ekle sen eklemek istersen kaldırdım gizliliği
Tamam ekledim
Belkide bazen terk etmek gerekiyodur
Utangaç olma
Ya utangaç değilim ama utangaç olmamayı gereklı görmüyorm sadece.
Mesela ben utanmıyorm anladın mı utanıyor sanıyorlar bu çok sınırımı bozuyor illa utanmadıgımı göstermek zorunda mıyım?
Evet
Yorucu ama
Hayat enerjin mi yok
Sakın gııdp gelmenin daha mantıklı olduğunu herkes bılıyor neden bunu yapmak istemeyene ezık gibi bakma eyılımındeler insanın doğası kotuyu görmeye meyilli olduğu için mı? Mesela sessız bırısı= ezık mı yanı bu mu ya
Her sessiz duran ezik durmaz sen öyle duruyor sundur
İnsan sevmiyorum evet enerjım yok ben kadar ıyı olmadığına emınım o yüzden boşvermiş bır haldeyim ama rol yapmadıkca tepeme çıkacaklar mı dıyorsun :(
Yaşın kaç
Evet belkı gerçekten ezıgımdır
Ama cidden zaten konusmayı anlamsız buluyorum felsefık ezık olabılırm
20
Daha küçüksün kendini ezdirme
Nasıl ezdırmıcem pekı
Özgüven problemim yok diyorsun o zaman yapın böyledir. O halde sert ol biri ters bir şey falan derse aynı tonda sert ol