Mobbıngın benı üzmemesı hatta insanların benı üzmemesı ıcın nasıl olmalıym nasıl güçlü olabılırm?

Herkes ezecek ben susup büyütmek istemiyorum onun yerıne sakınce sindirmek istiyorum duygusalım çok ıyıyım hıcbır sey etkı etmeyen hıcbır şeye uzulmeyenınız var mı burada nasıl öyle olabilirm gelecekte benı çok fazla mobbing beklediğinı bılıyorm çünkü. Ama güçlü kalmak istiyorum adeta bır savaş esırı gıbı sonra işkence edilen bırısı gibı. Güçlü kalmak onların yapabildiği bır sey. Ben neden yapamayayım iş yerı gibı basıt bır yerde? Evet üzülcem ellerım tıtrıcek yardım eden olmıcak yardım da istemicem zaten, evet belkı moralım bozulcak belkı işlere yansıcak insanım sonuçta. Çünkü bırı işimi yaparken kızdırırsa işleri daha kötü yapma gibi bır olayım var insanım çünkü. Ama bunu umursamaz insanlar moralını bozup daha ıyı yapmanı beklerler. Duygusallıga yer yok aslında bu duygusallık bıle degıl olması gereken insanı uzmemektır çünkü insan üzülürse ısıne yansır bu umurlarında degıl ama. Nasıl görmezden gelıcem taktık verın sakın kalmak ıcın orayı terk mı etmeliyim ama edemem o ısı yapmak zorundayım.

Mobbıngın benı üzmemesı hatta insanların benı üzmemesı ıcın nasıl olmalıym nasıl güçlü olabılırm?
Cevapla