Merhabalar kaldığım ders için yaz okulu hakkında?

1. Sınıfta 1 dönem 1 2. Dönem 1 toplam 2 dersten kaldım birini 2. Sınıf llk dönemde veremedim çünkü dersi seçmemişim bu dönem diğerini seçtim ama son sınıftayım yaz. Okuluna mı kalmış oluyorum stajda yapacağım nasıl olacak?

Merhabalar kaldığım ders için yaz okulu hakkında?
Cevapla