İktisat okuyorum kariyerim için neler yapmalıyım?

Aktif biriyim 1. Sınıfım şu an bölümün bence önü açık nerede iş arasan bulursun dersleri saçma tabi parayı kazanmayı değil saçma işletme hukuk gibi dersler ama ing kursuna yüzme kursuna ve spora gidiyorum ayrıca iktisat topluluğunun yönetimine girdim illeri de cv de epey iyi olur bence insanlar pasif bence diksiyonum iyidir girdiğim ortamlar da belli olurum staj yapmak da istiyorum ama galiba 2 veya 3 olmam gerekiyor bana tavsiye verebilir misiniz?
İktisat okuyorum kariyerim için neler yapmalıyım?
Cevapla