Herkes üniversite mezunu, kendimi ezik hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Herkes muhendis doktor avukat falan ben garsonum acir gibi bakiyor herkes bana biri diyor beden iscisi digeri diyor insanlarla ugrasmak zor vah vah sanki kendileri insanalrla ugrasmiyor hemen hemen her iste insanlarla ugrasiyorsun yani illa meslegimi kucumseyecekler cok samimiyetsiz genelde tanistigim uni mezunlari lise mezunuyum diyince ya da ilk okul mezunu gorduklerinde cok tuhaflasiyorlar sanki analari babalari uni mezunu 😂😂 demek istedigim bizde insaniz bizde kendimizi gelistiriyoruz bizde konusabiliyoruz bizimde hobilerimiz var bizde normaliz garip garip davranmayin bize
Herkes üniversite mezunu, kendimi ezik hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla