Evet 2. ci üniversite okumak istiyorum. Sizce? Okuyabilir miyiz
Öğretmenlik istiyorum 🌷
Evet 2. ci üniversite okumak istiyorum. Sizce? Okuyabilir miyiz
Öğretmenlik istiyorum 🌷
Ben 25 yaşında ikinci universiteme başladım yurtdışında 🙈 18 yaşındaki o enerjim yok ama yurtdışında olması ve bana hedefler vermesi (iyi iş imkanları gibi) beni devam etmeye teşvik ediyor 🥰 6. Donemimdeyim ve son 2 dönemim kaldı 💃
İlk nerede okudunuz
İstanbul'da
Ne okudun
Cevap
6Cevap
Olur neden olmasın ki? Ben sosyoloji okuyordum bıraktım bu yaşta. 😃
32 mi yaş :)
33'e çok az kaldı. 😃
Açıktan okuyordum ama ben. Anadolu Üniversitesi olaydı bırakmazdım yine de işte Atatürk Üniversitesi bilinmeyen okullara veriyor sınavları. Yol yordam bilmeyince de yürümedi. 🙂
Ya ben ama örgün okuyucam
Neden olmasın yaa olur tabii
Okumanın yaşı yok oku tabi
Okuyabilirsin ama hayatın geri kalır
Niye hem okuyup hem çalışıcam
Millet 30 a kadar atanamıyor zaten
Ya ne alaka Allah rızası için tamam atanamazsam özelde yaparım ne olucak
Hayatı kaçırmam 8 dönemlik bir okul. Hadi ben bazılarından muaf oliyim 7 dönemde mezun olsam. Çok da bir şey yok aslında
Durumun varsa devam et
Okursun
Yapabilirsin
Evet okuyabilirsin
89'a kadar yolu var
Sen yaparsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?