Yazılım mühendisliği bölümünü bırakmalı mıyım?

öncelikle merhaba, 2022 fen lisesi mezunuyum ve ilk senemde sayısal 127k yaptım iyi bir sonuç değildi fakat tıp diş gibi bölümler istemediğim için mezuna bırakmadım ve iç anadolu’dan bi üniversitenin yazılım mühendisliğini kazandım. şu an 2. sınıfım ve 2 senedir mezuna bırakma hakkını kendime vermediğim için pişmanlıktan bölüm derslerine dersten kalmayacak kadar çalışıyorum. Yazılım alanını sevdiğim içinde bırakmaya cesaret edemedim. Cesaret edemedikçe yüküm dahada arttı. Mezuna kalsaydım muhtemelen tıp diş hekimliği gibi türkiye’de hatıra sayılır bölümlere giderdim liseden altyapım sağlam. şu an ingilizce kursuna gidiyorum yazılım mühendisliği için her şey harika gidiyor ama içimdeki pişmanlık asla geçmiyor ve okulun eğitimi yetersiz.1 sene yks hazırlansam eminim iyi bir sıralama yapacağıma ama çok kararsızım. Sizce okulu 1 sene dondurup şansımı denemeli miyim? Yoksa bu pişmanlıkla hayatımı mahvetmeli miyim?

Yazılım mühendisliği bölümünü bırakmalı mıyım?
Cevapla