56 Obp ile 1 yılda Ankara Hukuk kazanmak mümkün müdür?

Arkadaşlar , bu yıl ailevi sorunlardan dolayı Üniversite sınavına giremedim mezuna kalacağım ancak 56 Obp puanım var ve hayalim Ea'da ilk 3 bine girip Ankara Hukuk kazanıp Cumhuriyet Savcısı olmak sizce , gerçekten yıl boyunca çok sıkı ve düzenli çalışarak günde 6-7 saat çalışılarak bu mümkün müdür? Fikirlerinizi merak ediyorum hedefim Ayt'de 65-70 net yapmak Matematikte temelim orta ! Sizce bu düşük obp ile olur mu?

56 Obp ile 1 yılda Ankara Hukuk kazanmak mümkün müdür?
Cevapla