Kişisel mi dedim yani benlik bı durum mu var dedim hayır genel olarak konuşmak istemiyorum dedi sonra ben de üzerime alındığı mı söyledim o da alın zaten dedi şok geçirdim daha sonra neden böyle yaptığını söyledim o da off muhattap olma dedi bu arada yeni girdim bu bahsettiğim iş yerine ve diğer elemanlarla gayet istekli bı şekilde konuşuyordu kendisi çok zoruma gitti size anlatmak istedim
Güncellemeler
+1 yıl
Ha bı de ilk başta ben hoş geldin dedim ona mesai saati başladığı için hoşbuldum cevabı almadıgim zaman bunu dedi
Çalıştığım yerde bı kız eleman durduk yere konuşmak istemiyorum dedi nedenini sorunca şu cevabı aldım?
Yanii bence de öyle bir de bana şey demedi genel olarak konuşmak istemiyorum değil de sadece senle konuşmak istemiyorum demedi ama üzerine alın da dedi çok beyin yaktı çok
Bak şimdi şöyle olay ben dün başladım işe tamam mı o kız eleman bana işi öğretti anlattı sohbet ettik tanıştık gün gayet normal bı şekilde bitti ertesi gün kız benden sonra geldi işe mesaisi benden sonra basliyordu gelince hoş geldin dedim cevap vermedi dedim hoşbuldum yok mu o da konuşmak istemediğini söyledi ben de peki dedim sonra baktım konuşuyo diğerleriyle sonra şey dedim benlik bı durum mu var diye bı yanlışım kusurum mu oldu diye hayır genel olarak istemiyorum dedi sonra ben de şey dedim anladım dedim alındım sadece ondan sordum dedim o da alın zaten dedi umursamadan ne alaka dedim öff muhattap olma dedi yüz çevirdi ben de onun olduğu yerde kalmıyorum artık diğer erkek elemanlarla istediği zaman konuşabiliyor kafamı çok karıştırdı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Boş ver istemiyorsa
Bi sapikligini mi görmüş veya bir yanlış hareketini mi gormus bilemedim
Ben de bilemedim ki düşününce yok yani
Kendisi 16 yaşında küçüklüğüne veriyorum ama bilemedim yine de
Ben normalde sinirlendigim insanlara böyle davranırım bence kız sana sinirli kirmişsin kalbini
Ne yaptım ona düşünüyorum bulamıyorum işte
Bir laf soylemişsindir belki onun hassas noktasindir kırılmıştır
Vallaha aklıma gelmiyor önceki gün ilk defa tanıştık konuştuk bana işi öğretti bı sorun da olmadı yani ertesi gün bu tepkiyi aldım
Bilmiyorum artık sen kendin bulucaksin ya da kızın gönlünü al
Bilmiyorum aklıma hiçbir şey gelmiyor
Moralim bozuldu tüm gün
Bozulmasin moralin
Bilmiyorum kız neyimden rahatsız oluyor durduk yere anlamıyorum ki
Başka kızlarla çok samimi konuşmuşsundur belki kiskanmiştir seni her kızla konuşan bir erkek olarak görmüştür
Saygımi hiç bozmamama rağmen
Bak bunu hiç düşünmedim de ama ben de de gözü yoktur bence ya
Olsa böyle davranır mi
Kızın sayesinde kendimizi de suçlu hissediyoruz
Çok da suçlu hisetme
Bundan sonra normal doğal halimle devam edicem umrumda olmadan
Varsa bı hatam da bana söylenmedi ben de artık önüme bakar kimseyi de takmam yarın bir gün konuşmak isterse ben de ona konuşmak istemiyorum dicem
Sen bilirsin senin kararın ama senin yaptığın bir şey onu uzuyorsa sana demeli bu hareketin beni üzdü diye yoksa sen nerden biliceksin
Yanii bence de öyle bir de bana şey demedi genel olarak konuşmak istemiyorum değil de sadece senle konuşmak istemiyorum demedi ama üzerine alın da dedi çok beyin yaktı çok
Evet
Olay tam olarak ne
Bak şimdi şöyle olay ben dün başladım işe tamam mı o kız eleman bana işi öğretti anlattı sohbet ettik tanıştık gün gayet normal bı şekilde bitti ertesi gün kız benden sonra geldi işe mesaisi benden sonra basliyordu gelince hoş geldin dedim cevap vermedi dedim hoşbuldum yok mu o da konuşmak istemediğini söyledi ben de peki dedim sonra baktım konuşuyo diğerleriyle sonra şey dedim benlik bı durum mu var diye bı yanlışım kusurum mu oldu diye hayır genel olarak istemiyorum dedi sonra ben de şey dedim anladım dedim alındım sadece ondan sordum dedim o da alın zaten dedi umursamadan ne alaka dedim öff muhattap olma dedi yüz çevirdi ben de onun olduğu yerde kalmıyorum artık diğer erkek elemanlarla istediği zaman konuşabiliyor kafamı çok karıştırdı
Bu yüzden daha ilk günden hevesim kırıldı soğudum işten
Yorumlar mısın
Bekliyorum da