Çalıştığım yerde bı kız eleman durduk yere konuşmak istemiyorum dedi nedenini sorunca şu cevabı aldım?

Kişisel mi dedim yani benlik bı durum mu var dedim hayır genel olarak konuşmak istemiyorum dedi sonra ben de üzerime alındığı mı söyledim o da alın zaten dedi şok geçirdim daha sonra neden böyle yaptığını söyledim o da off muhattap olma dedi bu arada yeni girdim bu bahsettiğim iş yerine ve diğer elemanlarla gayet istekli bı şekilde konuşuyordu kendisi çok zoruma gitti size anlatmak istedim
Güncellemeler
+1 yıl
Ha bı de ilk başta ben hoş geldin dedim ona mesai saati başladığı için hoşbuldum cevabı almadıgim zaman bunu dedi
Çalıştığım yerde bı kız eleman durduk yere konuşmak istemiyorum dedi nedenini sorunca şu cevabı aldım?
Cevapla