@alfamsi_tucis Enişteyle aran bozukmuş onun hakkında konuştuk. @doludoludolu Tuba kim senin yanında Allah aşkına, Tuciş ile Tuba’yı yan yana koysan ancak makarnanın yanındaki eşantiyon tahta kaşık kombosu olurlar.)
Çoğu insna öyle zaten son 2 ay ya tamam ya devam ayıdır pes eden bu ay pes etti dayanamadı sen pes etme 2 3 saat bile olsa oruçta çalış sonrası akşam full 5 saat çalış süper
Merak seviyorum fotoğraf çekmeyi Nikon makinam var amatör çekimler yapıyorum aslında okursam inceliğini öğrenirsem bir instagram hesabı açıp orada paylaşım yaparım ayrıca yarışmalara katılırım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
kolay gelsin sınavım yok. oruç da değilim.
Sağol barış yıvrımm
Allah senin mükafatını verir:) Sen yiyişenlere odaklanma:)
Tamam amça
Senelerdir sınava hazırlanıyorsun kral bırak artık. Sana @Doludoludolu hanımefendinin selamı var biraz dedikodunu yaptık.
Ne dedikodumu yaptınız bana olan aşkını mi itiraf ettin sonunda😏
@alfamsi_tucis iftira atıyor kız çağır şunun manitasını bana bulaşıyor. 😅
@Doludoludolu vışşş ben uyurken o kadar ilerletmisler mi işi 😏
Bi tubaya soralım biz onla kanlıyız sen sor😂 @alfamsi_tucis
Naptınız da kanlı oldunuz Tuba karısıyla etikette yapamadım
Ben de bilmiyorum kullanıcı adını 😅
@alfamsi_tucis Enişteyle aran bozukmuş onun hakkında konuştuk.
@doludoludolu Tuba kim senin yanında Allah aşkına, Tuciş ile Tuba’yı yan yana koysan ancak makarnanın yanındaki eşantiyon tahta kaşık kombosu olurlar.)
Bı enişten yok artık 😣Tuba karısının yüzüne gülüp arkasından atıp tutma nan😏
Tuba karısına birisi yorumlarda beni öpmeden uyuma diyordu, bende üç kere boşol boşol boşol dedim.
Puuu onu da mı boşadin @doludoludolu bu karıyı ne zaman boşucan bakalım 😏
O benim ilk göz ağrım niye boşayayım Allahın belası karı bırak peşimizi
Lan karıyı soruya alıp gelen sensin defol git😏
Doğru mekan değişikliği olsun dedim
Vay şekilsizler vaaay
Ahsada
Allah kolaylık versin herkese
Amin
Zor oluyor daha az çalışıyorum basım agriyor gün içinde ama yinede çalışıryoz 🥲
Benim kafam allak bullak oluyo basmaz oluyo ya
Çoğu insna öyle zaten son 2 ay ya tamam ya devam ayıdır pes eden bu ay pes etti dayanamadı sen pes etme 2 3 saat bile olsa oruçta çalış sonrası akşam full 5 saat çalış süper
Gündüz 2 3 saat çalıştım akşam çalışmadim sence bu saatten sonra sıkı sarılsam olur mu temelim var kpss benim
Tabi olur neden olmasın ki son gün bile çalışılır
Dalga geçme be 😂
Geçmiyorum doğru bir şey söyledim
Ne varmış içiyorlarsa içemezler mi
Sektir git
Ben varım
He he ahahaas
Ciddiyim nan üniversite sınavına çalışıyorum
Harbiden mi hangi bölüm için başgan
Fotoğrafçılık
İstanbul'da mi okuyacaksın
O bölüm Angara üniversitesinde açılmış ama açıktan okunuyor arada örgün eğitime çağırıyorlar geçen sene yerleşemedim
Senin bu bölümü okumaktaki amacın ne amça
Merak seviyorum fotoğraf çekmeyi Nikon makinam var amatör çekimler yapıyorum aslında okursam inceliğini öğrenirsem bir instagram hesabı açıp orada paylaşım yaparım ayrıca yarışmalara katılırım
Onun için örgünden okuman lazım bey amça açıktan öğrenemezsin
Açıktan diyor ya müfredat daha mı iyi bilicen
Ya sen müfredata bakma bey amca
sana ne herkesin hayati kendine
Sen de şaman ye oruç tutmayanlarin da avukatlari teşrif etti
sınavlar bitirdi bizi beee
Hıhım
açıköğretim üni sıkıntı hem sıcak hem oruç
neden
Kpss mi çalışıyorsun
Evet
Ne mezunusun
Orm müh
İnşallah atanırsın güzel bir mühendislik.
Bizim bölümden atanmak çok zor. Sağolasın
Ama atanabilirsen önün çok açık