25 yaşında dgs ile işletme okuyorum açık ögretimden hayatada geç kalmış hissediyorum bu bölümü bırakıp 2 yıllık saglık mı okusam?

25 yaşında dgs ile işletme okuyorum açık ögretimden hayatada geç kalmış hissediyorum bu bölümü bırakıp 2 yıllık saglık mı okusam çok kararsızım. Bu seferde 28 yaşında olacam. 😣

25 yaşında dgs ile işletme okuyorum açık ögretimden hayatada geç kalmış hissediyorum bu bölümü bırakıp 2 yıllık saglık mı okusam?
Cevapla