Gizli Üye(30-35)+1 yılKeyif ve zevk alacağın şeyi en iyi sen bilebilirsin. Buradaki yorumlara aldırış etme mantıklı cevap veren çok olmamış zaten. Şimdiye kadar verdiğin kararların esiri olmak zorunda değilsin benim babamda hekimde mesleğini çok seviyordu. Ama bence de senin gibi düşünüyorum bu ülke de kendini bu kadar hırpalayıp hayatını sürekli nöbetlerde, başkaları için harcayıp sevmediğin bir işi yapmaktansa, zevk ve keyifle yaptığın tutkunu bulduğun işi yapmak iyidir. Neyde yeteneklisin, ne sana mutluluk veriyor dğşün ve karar ver..
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence bırakma cerrahlar yurt dışında ne kadar manyak para kazanıyor ve ne kadar aranıyor biliyor musun!! Ayrıca çalışma şekilleri Türkiye'den daha esnek emin ol Fransa'da İngiltere'de yaşayan kuzenlerim var sağlık sistemi dahi Türkiye'deki gibi hızlı akmıyor gerçi yavaş olması hoş mu bilemem ama çok fazla değer görürsün! Seviyorsan vazgeçme sakın
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAma bu insana değer verilerek yapılan bir meslek tabii bunuda eklemeyi unutmayalım insan sevgisi ve anlayışıda gerekli ama eğer başka bir bölüm istiyorsan anlarım ama para için yapıyorsan önü kapalı bir alanda seçme ama cerrah veya herhangi bir alanda doktor olursanda yurt dışında çok fazla değer göreceğini unutma
Hangi mesleği seçersen seç nöbettir, mesaidir, şudur, budur falan hep önüne engel çıkacak. Mezun ol bence yurt dışında doktorlara iş çok. Millet tıp kazanmak için kendini paralar sen okuyorsun bırakacağım diyorsun. Sonradan çok pişman olursun. Yine de sen bilirsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim arkadaşım zamanında bir vakıf üniversitesinde %25 burslu Tıptan YTÜ Makine Mühendisliğine geçmişti ama okurken oldukça zorlanmıştı bu yüzden YTÜ Makine Mühendisliğini pek öneremem ki mezun olur olmaz iş buldu ve şu an kendisi iyi para kazanıyor ama eğer ilgin varsa İTÜ Kimya Mühendisliği veya İTÜ Metalurji ve Malzeme Mühendisliği bölümleri fena olmayabilir.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Hayır hayır bırakma üçüncü sınıfsın. Git bu alanda elinde bir belgen olsun. Başka bir yerde şirket vs. çalışırsan daha iyi olur. Ama bırakma. Hem kendin demedin mi bu ülkeye değmez, diğer mesleklerin değeceğini ne malum? Dayan az daha, çalışacaksan bölüm bitene dek çalış. Yurtdışına çıkman da gerekebilir ilerleyen zamanlarda, illa şimdi değil ama beggen sana destek çıkar.
10 YorumlaTıp Fakültesi sevmeden bitirilebilecek bir bölüm değil. İstemiyorsan yapmak zorunda değilsin, insanlar bunu anlamıyor. Mimarlık ya da içmimarlık okuyabilirsin. Gerçekten eğlenceli ve işin esnek oluyor. Sağlık bilimlerini seviyorsan ve yurtdışını düşünüyorsan dilini geliştirip MBG ya da biyolog olabilirsin. Ama ülkede iş yok :) mimarlığı tercih ederim...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl
118 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Cevap sahibi+1 yılHayat kurtaramıyorsak hayatlarını alırız 🤣🤣🤣
Soran+1 yılKimin
Cevap sahibi+1 yılYok ya şaka yapıyorum sen neden tıp fakültesi istemiyorsun peki yaş kaç
Soran+1 yılİstemiyorum artık bırakacağım 3. Sınıfım
Cevap sahibi+1 yılNeden peki sebep ne işte yaş kaç
Soran+1 yılBu ülkede gelecek yok, cerrahlik istiyordum ama uğraşmaya değmeyecek. Parası dışında getirisi yok
Cevap sahibi+1 yılDoktorluk zordur paradan ziyade disiplin önemlidir ama ne olduda kararın değişti eklesene
Soran+1 yılUğraşamiyorum artık bu ülkede gelecek yok, yurt dışı yaparım diyordum ama uğraşmaya değmeyecek
Cevap sahibi+1 yılSen bence birşeyler yaşamışsın
Soran+1 yılYo gerçekten durum bu. Ülke insanı bu kadar uğraşı hak etmiyor, onun dışında şartlar, nöbetler değmeyecek
Cevap sahibi+1 yılİyide bu zamana kadar aklın nerdeydi
Soran+1 yılGeçmişi değil şimdiyi konuşuyoruz
Cevap sahibi+1 yılEkler misin
Soran+1 yılHayır
Cevap sahibi+1 yıltamam
Cevap sahibi+1 yılNeyse rahatsız ettiysem özür dilerim iyi akşamlar
Soran+1 yılSize de
Eğitim & Kariyer konusunda 344 cevap paylaştı. Tıp fakültesini bırakmış birine akıl veremem ki ben şimdi
41 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- Eğitim & Kariyer konusunda 763 cevap paylaştı.
+1 yılFen Bilgisi Öğretmenliği veya Kimya Öğretmenliği eğlenceli olur diye düşünüyorum. He atama sıkıntısı var ama Tıp kazanabilen birisi olarak zaten iyi puan yapar atanabilirsin diye düşünüyorum.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTıp kazanmak için verdiğin emeklere de yazık ama şunu söylemek isterim her işin zorluğu başka kaliteli yüksek işler özellikle hep zorlu
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOkulumuzdaki fizik hocası bırakmışti tıpı. Fizik okumuş sonradan.
Tıpı niçin bıraktığı önemli bence.210 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÖğretmenlik hitap edebilir belki. Okul öncesi öğretmenliği güzeldir.
Soran+1 yılO neden bırakmıştı söyledi mi? Ve pişman olmuş mu
Cevap sahibi+1 yılOnun neden bıraktığını ondan duymadım hiç. Pişman olduğunu da duymadım. Pişman olsaydı bence yine gider okurdu 😂 Daha önce bırakanlar duydum. İşte tıpin zorluğu vs. ya da iş koşulları falan. Bir arkadaşım da hemşireliği bıraktı. Tıp kadar olmasa da oda fena meslek değil bence. Öğretmenlik için hazırlanıyor bu sene. Öğretmenlik güzel ya.
Cevap sahibi+1 yılOkul öncesi bolumundeyim bende.
Soran+1 yılHmm ok
Cevap sahibi+1 yılHmm ok ne demek ya? Teşekkür etmek lügatınızda yok mu!
Soran+1 yılTeşekkür edecek bir konu oluşmadı
Cevap sahibi+1 yılBir soru sordun ve vakit ayırıp cevap yazdım. Teşekkür edecek konu bu yani. Zaman ayırdım. Fakat üslubuna bakılırsa bunu beklemek fazla olur senden. Hmm ok yazmaya devam et sen insanlara.
Soran+1 yılAslında onu yazmak yerine beğeni yapar geçerim genelde ama cevap vermek olsun diye yazdım
Cevap sahibi+1 yılİstesem hiçbir şey yazmazdim. Teşekkür nezaket işidir. Görgü işidir. Ne desem boş sana. Zamanıma yazık.
Önermekle Bölümemi gidilir kendi muhasebenizi yapın biraz neye yatkınsın neye tecrüben var kendinizi oğrenseniz olur bu işler
00 Yorumla
+1 yılTipi da bırakırsan git kendini bı yerden at. En düşüğü aile hekimi olursun mis ne nöbet var ne bişey
00 YorumlaTıbbi dokümantasyon ve sekreterlik önü açık bir meslek bence ve paramedik
10 YorumlaGit ve yap devam et bu kadar cabalamışsın birkaç düşüncenin bunu engellenmesine izin verme
00 YorumlaHarbiden bırakacak mısın?
3 sene de sabredip bitirsen ölmezsin be bacım.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadın için en güzel meslek eczacılık bence rahat iş temiz iş düşün derim kendi işini yapacaksın hemde dırdır mobing derdi yok
02 Yorumla- +1 yıl
Ama ona artık kota getirdiler her isteyen eczane açamıyor ya kontenjan açılacak ya da devir alacaksın
Cevap sahibi+1 yıl@Yenidengeldiimm1 açarsın kimseyi dinleme neden acamayasin bende sağlıkciyimguzel meslek eczane zeki olsam kesinlikle okurdum
Gizli Üye(18-24)+1 yıl3 sinifa gelince mi anladın doktor olmak istemediğini
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılGörüşleri okudum gelecek yok demişsin ondan istemiyormuşsun
Gizli Üye(25-29)+1 yılne istediğine göre değişiyor. kendi ilgi alanın dışında ki biseye gidersen tıp gibi bırakırsın yani
00 Yorumla
+1 yılBen bıraktım ve ticarete atıldım hayatımdaki en doğru kararı vermişim
00 YorumlaGocaeli çocuk büyüttüm akademisi tam senlik
20 Yorumla
+1 yıleczacılık 😀
210 Yorumla
Soran+1 yılOlmaz başka?
- +1 yıl
neye yeteneğin ilgin var biz bilemeyiz ki. insan mutlu olduğu alanda başarılı olur
Soran+1 yılValla karar veremedim bu yüzden size sorayım dedim. Aslında cerrahlik istiyorum ama bu ülkede gelecek yok o yüzden vazgectim
- +1 yıl
cerrahlık dünyanın her yerinde geçerli bir meslek ve iyi para da kazandırır seviyorsan vazgeçme
Soran+1 yılGeçtim bile para dışında başka getirisi yok
- +1 yıl
sanıeım sen zeki ve sıradışı birisin o zaman kendine meydan okumak ister misin dünyanın en zor ama en güzel işinde?
Soran+1 yılNeymiş o?
- +1 yıl
burdan söylemem herkese açık değil :)
Soran+1 yılAhaha😅 böyle bir iş yok çünkü
- +1 yıl
sen bilirsin zekisin sanmıştım
+1 yılorgan mafyası
24 Yorumla
Soran+1 yılSeni paketleyelim
- +1 yıl
Bende kısmen organ yetmezliği var bulursan sevinirim.
Soran+1 yılAlanım değil
- +1 yıl
peki
+1 yılOkuma sen boş ver. Otur koca parası ye. Değmez okumana
00 Yorumla
+1 yılTıpçılar da ticaret kafası var efsanee üniversitede bunu bilmeyen yoktur
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 395 cevap paylaştı.
+1 yılKaçıncı sinifsin
12 Yorumla
Soran+1 yıl3
- +1 yıl
Yolun yarısı bırakınca ne yapacaksın? Bu ülkede şu an garanti meslek ve mülakat vs derdi olmadan ise başlıyorsun. Zor ama iyi düşünmen lazım
İyi bir üniversite yazılım seç
13 Yorumla
Soran+1 yılBunu düşünüyorum ama daha karar vermedim
Soran+1 yılMesela? Nereyi önerirsin İstanbul
+1 yılMüzisyen ya da öğretmen olma da ne olursan ol
04 Yorumla
Soran+1 yılZaten bunları istemiyorum ama neden?
- +1 yıl
Havanda su dövmek gibi bu ikisi
Soran+1 yılÖğretmenlik bana göre değil zaten ama müzisyen de olacak değilim
- +1 yıl
👍🏻👍🏻
Yazılım ya da astronomi
01 Yorumla
Soran+1 yılYazılım OK de astronomi olmaz
Eğitim & Kariyer konusunda 2,9b cevap paylaştı. Torna, tesfiye
10 YorumlaTaşımacılık hamallık 😃
00 Yorumla
+1 yılneden bıraktığına göre değişri öneri
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSiyaset bilimi ve kamu yönetimi
00 Yorumla Kaldırım Mühendisliği (İÖ)
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 603 cevap paylaştı.
+1 yılhangi bölüm sana iyi geliyorsa ona geç
00 Yorumla Tiktoker ol ask okulu boş ver
00 YorumlaBilgisayar mühendisliği
00 YorumlaMoleküler biyoloji ve genetik
029 Yorumla
+1 yılYazılım mühendisliği veya işletmecilik.
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 664 cevap paylaştı.
+1 yılÇocuk gelişim mi istiyorsun
01 Yorumla- +1 yıl
Neden bırakmayı dusunuyorsun ben nekadar zorlukla kazandığını biliyorum bence düşün
+1 yılHeykel traş bölümü
30 Yorumla
+1 yılNerede huzur bulacagına inanıyorsun?
00 Yorumla
+1 yılNryi seviyosa
11 Yorumla- +1 yıl
Tıpı bırakıp nasil cerrah olabilirsin ki
niye bıraktın
218 Yorumla
Soran+1 yılBırakmak istiyorum ama bölüm arıyorum
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılBende vazgectim
Soran+1 yılEvet evet
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılOlmaz
Soran+1 yılKonuştuk zaten
Gizli Üye(18-24)+1 yılTıpmayan Fakültesi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhukuk mantıklı gibi
00 YorumlaOrtadaki güzelmiş
06 Yorumla- +1 yıl
O ortadaki dediğin oyuncu. Aslında hepsi oyuncu onların
- +1 yıl
Ortadakini merak ediyosan Asena Keskinci
Soran+1 yılNeyin ortası
Sanatla veya sporla uğraşmanı öneririm
02 Yorumla
Soran+1 yılBunlar hobim
+1 yılOrtadaki kız asena değilmi
01 Yorumla
Soran+1 yılHangi kız
- Eğitim & Kariyer konusunda 702 cevap paylaştı.
+1 yılEczacilik
01 Yorumla
Soran+1 yılOlmaz başka?
+1 yılMatematik
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
+1 yılHukuk
11 Yorumla- +1 yıl
Yinede bırakma derim yurt dışına gidersin tıp kazanmak kolay değil nasip olmuş ilerde pişman olursun kazanmışsin emek vermişsin
- Eğitim & Kariyer konusunda 351 cevap paylaştı.
+1 yılKonuşma terapistligi
10 Yorumla
+1 yılsıralama önemli knk
00 YorumlaBaytar olsun
00 Yorumla
+1 yılHukuk
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 2,1b cevap paylaştı. Kendi bileceği iş
00 Yorumla
+1 yılneden bırakacaksın
00 Yorumla
+1 yıleczacılığa geçiş yap, tekrar sınava hazırlanma
00 Yorumla
+1 yılBırakma dvam et
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 661 cevap paylaştı. Ebe veya hemsire
00 Yorumla
+1 yılbilgisayar mühendisliği
00 YorumlaNeden bıraktın
00 YorumlaMühendis ol
00 Yorumla- Devamını Gör (10)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer