Sen tut üniversite dereceyle gir Türkiye'nin en zor bölümlerinden birini oku sonra kpss gir 85 lisans puanı al atanamadık bu dünyaya biz hariç herkes yaşamaya gelmiş biz izlemeye gelmişiz 55 ler Le atananlar 65 Le atananlar 70 Le 75 80 Le atananlar torpil olup atananlar lise mezunu olup önlisans mezunu olupta kolay kpss sınavıyla atanan lar bunlar yaşamaya biz izlemeye gelmişiz özelde alayı torpil zaten devlette böyle durum 3 yıl oldu kpss başlayalı yaşama ümitlerim tükendi bir gün ısığı görebilir miyim bilmiyorum?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Aynı durumdayız ben de yaklaşık 4 yıldır atanamıyorum bu yıl son olacak inşallah +90 alacam elimden ne geliyorsa yapıcam adaletsiz bir sistem de yaşıyoruz 65 ile atananlar var 85 ile atanmayı bekleyen nice mezunlar var bi yandan gelecek kaygısı maliye bakanının yaptığı açıklama aile baskısı off inşallah hayırlısıyla bu yıl atandım başardım yazarım.
Umarım yasın genc daha benim gibi olsan napcan
24 olacam bu son KPSS olur inşallah
Ben 27 birde erkegım kızlar için daha rahat
Bence tam tersi kızlar daha kötü oluyor psikolojik baskı olunca evlilik gibi bir düşünceye düşüyor ne yazık ki umarım bu yıl son olur artık çok yoruldum
Oylede sen çalışmasan annen baban bakar en kötü evlenmesen bile onların maasını alırsın
boş ver inanki bir kadının böyle bir zamanda kendi ayaklarının üzerinde durabilmesinden başka bir yol yok aile şu bu hepsi geçici neyse bakalım inşallah bu yıl istediğimiz şekilde bir sonuç alırız Allah yar ve yardımcımız olsun:))
Kpss hakkında tecrübesi olan var mı? ↗ bu soru da sana ait benim anlamadığım sen denemede +90 yapıyorken ÖSYM de yapmaman sadece stres kontrolünden olabilir her şeyi bildiğin bir şeyi yaparsın yapamıyorsan dikkat eksikliği veya stres kontrolünden olabilir.
Öyle değil stres yapmam ben sınavda senin daha önce tecrüben var mı bu sınavda bilmiyorum ama ÖSYM soruları denemelerin cok çok üstünde kalıyor ve Ösym bazı soruları müfredat dısına bile çıkıyor daha önce girdiysen anlarsın
Kadın olayına gelirsek benim kadar işin zor değil ev erkeğin sorumluluğunda dır iş erkek için çok önemli işi olmayan kadın ile işi olmayan erkek arasında çok fark var toplumda bile
Ne diyeyim umarım bu yıl istediğiniz sonucu alırsınız hakkınızda hayırlısı
Pegem yayınları ÖSYM tarzına yakın sınav öncesinde mutlaka bu yayından çözmeye çalışın
Pegem yayınları ÖSYM tarzına yakın sınav öncesinde mutlaka bu yayından çözmeye çalışın, benim bu yıl 3. girişim olacak 2020 de durumun ciddiyetinde değildim 22' de de son anda fark ettim ama bir önemi yok benim önlisans bugünden itibaren 150 gün kalmış oluyor bence karamsar olmayı bırakıp bu son 3 ay da dişini sıkıp çabala denemelerde yeni öğrendiğin bilgileri bir yere not al ne kadar çok soru çözersen o kadar iyi ÖSYM sadece MEB bazında almıyor akademik Bir bilgi bulursan not al çaba sarf etmeden olmuyor dişini sık ilerde güzel bir hayatın olsun istiyorsan bazı şeylerden ödün vermen gerek ne kadar kötü durumda olursan ol bu yıl yapamazsan bundan çok daha kötü günler seni bekliyor sosyal medyada değerli zamanını harcama bu son 3 ay da çok şey başarabilirsin , bol şans 🍀
https://youtu.be/p2yCwm9nJ7I?si=XJ7Iq0rPxenadTNR
Pegem değil hiç bir kaynak ÖSYM karşılamıyor pegem de çok çözdüm ben
Yapanlar nasıl yapıyor sen gözünde çok büyütüyorsun bence kendini o sürece hazırla sınava girerken en azından içim rahat tüm konularımı bitirdim diyebilmen gerek tüm gy ve gk konularını bitirdiğin halde sınavda yapamadiysan vardır bir hayır bu yıl sınava girmeden kaybetmiş bir psikolojidesin ilkin bu kafadan çıkmayı dene neyse benden bu kadar umarım güzel bir sonuç alırsınız
Alamıyorum herşeyi biliyorum
Her şeyi bildiğini sanmıyorum ilkin her şey ayrı yazılır yorumunu siler misin rica etsem
Test edelim mi? Bu kdr eminsen
Bana bir şey ispatlamaya çalışmak yerine ders mi çalışsan acaba
ders zaten calısıyorum zaten benim kpss ne seviyede olduğumu bilemezsin ki ders anlatacak kadar iyi seviye deyim ha neden yapamadık bilmiyorum heycan değil sorular sınavın üstünde baya
Anladım, umarım bu yıl istediğiniz bir sonucu alırsınız, o psikolojik durumu iyi biliyorum çabalamaktan başka bir şansımız yok.
3 senedir 80 lerde puanım
Olabilir
Soruyla bağını koparttın mı
Türkiye Yüzyılında düştüğün hale bak. bunun sorumlusunu neden belirtmedin? kaderci olmanı isteyenler mi yoksa kader mi? yoksa bizzat geleceğini bu hale düşüren oy kullanan ellerin mi sorumlu?
Sorumlu olan kişiler belli elden bir şey gelmiyor o skntı
onun Adı Recep Tayyip Erdoğan. Siyasi partisi AKP... o neyi kınadıysa bin beterini kendisi bu halka yaşattı. ve en kötüsüde bugün Gazze de açlıktan çocuklar ölürken kadınların ırzına geçilirken hâlâ yardım gemilerini gönderip İslamiyet adına bir sınırı ve KIRMIZI ÇİZGİSİ OLMADIĞINI kanıtlamış biridir. herşeyi mahveden bu partiye oy vermesek dahi 10 yılda ancak toparlanır bu ülke. ve bu da seninbenim gençlik dönemimizin çalınması demektir. bundan daha acı ne olabilir ki gerçekten...
Hangi bolum okudun
Elektrik elektronik müh
Alanından mı atanmak istedin sadece, memurluk vs basvurmadin mi, hangi üni okudun
Başvurdum düz memurluk bile 88 89 altına dusmuyo
Hmm. Simdi napıyon, calisiyor musun bi işte
Hayur