Eczanede çalışıyorum , genelde saygısızlık görüyorum belki yaşım olgun olmadığı için , bu durumu nasıl düzelte bilirim?

Ben eczanede çalışıyorum , büyükleri geçtim küçük çocuklar bile , şunu ver bunu ver diye hitap ediyor , ben heryerde saygılı konuşan biriyim , verir misiniz , alabilirmiyim , hep bu tarz konuştum ve insanlar tarafından bunu göremediğimde çok sinirleniyorum , bir kaç kez uyardığım insanlar oldu , ama genelde kaba insanla hizmet ediyorum
Eczanede çalışıyorum , genelde saygısızlık görüyorum belki yaşım olgun olmadığı için , bu durumu nasıl düzelte bilirim?
Cevapla