Girmiş olduğum fabrikaya bakimci olarak almadılar. Teknik liseden bakım onarım mezunu olmama rağmen. Sizce çıkıp markete mi girsem?
Market işine gir (şok, a101)
Fabrika işi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Markette 10 sene çalışırsın yine raflara çikolata dizersin ama teknisyen olursan ger türlü ilerlersin.
Hatta piyasa yaparsan montörlük yapar hem kafana göre takılır hem de parayla oynarsın.
Girmiş olduğum fabrikada şu an üretim elamaniyim maalesef. Bakıma vermediler
Nerede yaşıyorsun? Kaç yıllık tecrüben var? Hangi makine ya da sektörde çalıştın.
1 yıla yakın, tekstil iplik. Tarak makinalari
Nerede yaşıyorsun sen , il neresi
Düzce
Cevap
3Cevap
fabrikada şimdi olmasa bile ilerde kendine göre bir iş bulursun hem tecrübenle yükselirsin zamanlar, market işinde olduğun yerde kalırsın
Bakım onarımcıyım, bakima vermediler
tamam sen üretimde çalış iş aramaya devam et bakım işi bulduğunda ona geçersin aynı zamanda fabrika tecrüben olur
Fabrikada napacan fabrikada... Lee dolu hep
Lisede bakım onarım okudum, belgem de var, tecrübem de. Ama üretime verdiler. Adalete bak
Fabrikada hep ameleee ruhlu insanlar var. Sen bilirsin. Fabrika ömrünü azaltır.
Aynen öyle, olacaksa eğer bakıma versinler. Yoksa çıkılamaz zaten. Markette sürünürüm daha iyi
Fabrika işi
Meslekciyim, bakım onarım okudum ama bakima vermediler?
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?