Okuduğum üniversiteyi ve bölümü söyleyince neden insanlar daha iyi davranmaya başlıyor?

Anlamadığım bir ilgi başlıyor çok garip
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes üni sormuş arkadaşlar bence aşırı iyi değil tıp diş vs değil zaten ama Kendi bölümümde en iyi iki üniden biri olduğunu düşünüyorum abartı bir sıralama yapmadım hatta bence sıradan ama geldiğim yerde insanlar çok okumuyor lise terkler ve benden de böyle bir şey beklemedi kimse
Okuduğum üniversiteyi ve bölümü söyleyince neden insanlar daha iyi davranmaya başlıyor?
Cevapla