Güncellemeler
+1 yıl
Herkes üni sormuş arkadaşlar bence aşırı iyi değil tıp diş vs değil zaten ama Kendi bölümümde en iyi iki üniden biri olduğunu düşünüyorum abartı bir sıralama yapmadım hatta bence sıradan ama geldiğim yerde insanlar çok okumuyor lise terkler ve benden de böyle bir şey beklemedi kimse
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Okuyan insana biraz daha saygi duyulur mesela bende derim bu demekki zeki okudugu seye gore hango bolumde okuyorsun acaba
İnşaat muh okuyorum İstanbul'da
Ne güzel işte peki bu durum hoşuna gitmiyor mu sonuçta emek verip kazanmissin biraz da ilgi gör yani
Aslında hoşuma gidiyor ama okuması çok daha Zor her sene tıp kazanmak daha kolay olurdu
Ende mesela mühendislik okuyorum evet insanalr daha ilgili oluyor söyleyince qma bu durum benim hoşuma gidiyor genelde
Tabiki zor ama severek okuyunca emin ol karşılığını her türlü alırsın
İşte sevmiyorum diploma lazım sadece gjfj
Jzjsjjd o zaman kolay gelwin umarım bir an once bitirirsin
6 sene de gjfn
Neden hazırlık falandamı var
Evet 2. Senem oluyor kaldı 3
Olsun ya bitirirsiziz az kalmis jshej
Sen hangi üni
Giresunda bilgisayar mühendisliği okuyorum
Güzel bölüm başarılar diliyorum
Teşekkür ederim bende size basarilar diliyorum
Bazilari statüye bakıyorlar ona göre sana değer biçiyorlar. Çok aptal insanlar.
Geldiğin yer dediğin gibiyse ondandır
işe ve paraya göre muamele 😂
Hangi bölüm
İnşaat
Çok da abartılacak bir şey değilmiş Ben de sandım böyle çok hoş bir şey
Jfjxjd evet ama üni iyi diye bu ilgi var ayrıca bu bölümün esprisi kazanmak değil okuyup mezun olabilmek çünkü okuması çok zor
Çoğu üniversitede boş bence hangi üniversite
Yıldız teknik (katılıyorum sana zaten çok zorlandim bölümü bırakasim bile var)
Bırak inşaat okuyan da akıl yok zaten o üniversite de çok kötü yok yani eğitim olarak iyi de ben hiç sevmiyorum insanlarını
Aslında benim sadece lisansı almam lazım çevrem sayesinde parlak bir geleceğim olacağını düşünüyorum
Bizim okulun öğrencilerinde ne varmış? Niye kötü düşünüyorsun
Bırak bırak inşaat okuyup ne yapacaksın daha güzel bölümler oku
Ay bilmiyorum böyle canımsın canımsın hareketleri var elimin tersiyle çarpasım gelmişti birkaç tanesine
Jahfjsjs ailem inşaat işleri yapıyor benim nasibimde bur bölümde fjs
Sen hangi üni?
Ben daha üniversite okumuyorum bu sene gireceğim
Canım hareketleri neydi peki
Ay bilmiyorum biraz da böyle egoistlerdi bence
Knk valla ben ortamı sevmedim ne yalan söyleyeyim muhabbetleri sarmiyor
E zaten yani ben gittiğim zaman geçen sene falandı böyle çok canım canım insanlar işte ne gerek var
Geçen sene mi lise gezisi mi
Hayır kuzenimi görmek için uğradım
Hmm kuzenin ne okuyor memnun mu bizim okuldan
İktisat heralde
Hmm iyimis sen ne hedefliyosun
Adli bilimler
Hukuk gibi bişey mi ilk defa duydum cjdjd
Git bak internetten hukuk gibi bir şey değil
Hmm baktım pek anlamıyorum ama başarılar fjsjdnfd
Neyi anlamadın
Hani sonuçta ilk kez gördüğüm bir bölüm atanması vs var mı ondan sonra okuması zor mu kaç k sıralama vs detaylı bilmediğim için öyle dedim
Zaten iki tane üniversitede var yani bence girelim gibi geliyor sayısal ya az sorun olabilir ama işte çalışınca olur gibi geliyor okuması şöyle biraz zor çünkü sonuç olarak adli tıp uzmanlığı kolay bir şey değil bence yani bence kolay da abim hayır okuma demişti zaten ben 4 yılda uzman olmak istediğim için öyle yoksa tıp okuyup da o zaman tıp falan uğraşamam
Hangi ünilerde var ve sıralaması kaç?
Üsküdar üniversitesinde bar birde bir şehirde vardı onu hatırlamıyorum
440k sıralama lazım yaparsın gözün kapalı
Yaparım zaren sayısalım iyi
Daha yüksek sıralamali yerlere neden bakmıyorsun
Sayısalimda iyi diyosun
Ama bu bölümü istiyorum nasıl adlı tıp uzmanı olcam. baksa
Bilmiyorum ya araştır iyice pişman olma gençlik bir daha gelmiyor
Ne okuyorsun ve nerde
Nerede ne okursun