23 yasinda okuyan erkek bir banami itici geliyor?

Bende 23 üm. okuyorum. calisiyorum seneye bitiyorum. nasipse. fakat nebilim abi evlencen yastayiz 23 yasindaki cocugun okula gidip ailesine bagli olmasi ögrenci hayati yasamasi bilmiyorum bana erkeksi gelmiyo. Erkek dedigin ayaginin ustunde durcak tucaretle ugrascak nebilim is hayatina atilmis olcak o yasta ne aileden gecinmesi haksizmiyim

23 yasinda okuyan erkek bir banami itici geliyor?
Cevapla