İş için taşındım, bu sürece nasıl alışırım? Nasıl davranmalıyım?

Yazılım alanında çalışıyorum. 9 ay sonra zar zor bir iş buldum.

Şehir değişikliği yapacağım ama çok korkuyorum. Hem işe alışmak hem şehire alışmak beni çok zorlayacakmis geliyor.

Bilmediğim bir ortamda çok pasif kalıyorum ve kendimi kanitlayamzsam diye çok korkuyorum ya işten cikarilirsam diye korkular sarmaya başladı beni.

Nasıl yapacağım, nasıl davranmam lazım, kendimi nasıl dişli bir insan göstereceğim?

İş için taşındım, bu sürece nasıl alışırım? Nasıl davranmalıyım?
Cevapla