Nişanlımla seneye evleneceğiz ama ben okuduğum bölümü sevmiyorum, tekrar okumak istiyorum. Kurduğu cümlelere ne diyorsunuz?

22 yaşındayım. Nişanlım var seneye evlenicez. Nişanlıma bunu nişanlanmafan 2 hafta önce dedim hem okur hem çalışırsın dedi ama kendime güvenemedimcanca part calısırım onlada okulun borcunu öderim anca dedim parasal olarak destek olamayacagım için kendimi yük gibi hissettim bana dediği cümlelere bakar mısınız
Nişanlımla seneye evleneceğiz ama ben okuduğum bölümü sevmiyorum, tekrar okumak istiyorum. Kurduğu cümlelere ne diyorsunuz?
Nişanlımla seneye evleneceğiz ama ben okuduğum bölümü sevmiyorum, tekrar okumak istiyorum. Kurduğu cümlelere ne diyorsunuz?
Nişanlımla seneye evleneceğiz ama ben okuduğum bölümü sevmiyorum, tekrar okumak istiyorum. Kurduğu cümlelere ne diyorsunuz?
Nişanlımla seneye evleneceğiz ama ben okuduğum bölümü sevmiyorum, tekrar okumak istiyorum. Kurduğu cümlelere ne diyorsunuz?
Nişanlımla seneye evleneceğiz ama ben okuduğum bölümü sevmiyorum, tekrar okumak istiyorum. Kurduğu cümlelere ne diyorsunuz?
Nişanlımla seneye evleneceğiz ama ben okuduğum bölümü sevmiyorum, tekrar okumak istiyorum. Kurduğu cümlelere ne diyorsunuz?
Cevapla