22 yaşındayım. Nişanlım var seneye evlenicez. Nişanlıma bunu nişanlanmafan 2 hafta önce dedim hem okur hem çalışırsın dedi ama kendime güvenemedimcanca part calısırım onlada okulun borcunu öderim anca dedim parasal olarak destek olamayacagım için kendimi yük gibi hissettim bana dediği cümlelere bakar mısınız
Nişanlımla seneye evleneceğiz ama ben okuduğum bölümü sevmiyorum, tekrar okumak istiyorum. Kurduğu cümlelere ne diyorsunuz?
Hem okumak istiyorsun hem nişanlısın. Senin üni. okuduktan sonraki halini yurt dışına göndersinler. Bu hırs ve bu açgözlülük ile dolu siyasetçi ve iş adamı yüzünden bu ilkenin içinden geçtiler :D :D :D
Hem ateşi 42 olmuş hem elindeki dondurmayı bırakmıyor :D
Kızım adam ayak yapmayı bıraksana. önce kendi mutluluğum vs falan. Garibim de saf seviyor demek ki sabırla cevap veriyor. Sen üni. gidiyorsun. Sayısal okuyup alkollüyken sözel seçmiş gibi neden poz kesiyon?
İnsana sormazlar mı? 4 senedir aklın nerdeydi senin? Maden istediğin bölüm bu değil şimdi bir 4 sene daha mı? Şaka mısın sen ya? Eğer nişanlın seni bekler ise madalyalık biri ve seni çok seviyordur.
Ama ben adım gibi eminim onu aldattığına ve 4 seneyi başka hesaplar için istediğine...
Konuşma (yazışma) iletişimin bile tuhaf. Adamcağız ne kadar temkinli ve alttan alarak yaklaşıyor.
2 Seneye sorarsın sende erkolar neden bu kadar güvensiz diye :D
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
3 senedir beraberiz. Sen kimsinde beni aldatmak ile suçluyorsun ap*tal herif stajımda fark ettim istemediğimi sanane sana mı hesap vericem sen kimsinde beni aldatmak ile suçluyorsun
Ne kadar ayıp şu tavrına tarzına bak. Ağzından köpükler mi çıkıyor nedir o öyle. Bu öfken beni doğruluyor. Ama sakince "hayır aksine yanlış düşünmüşsünüz. Ben onu hiç aldatmadım. Ve stajımı yaparken yani pratiğe geçince bu bölümü istemediğimi fark ettim" yazmak yerine... Umarım ömür boyu beraber olursunuz ama ama ben arkadaşa acıdım şimdiden.
Bu zırtoya ben bile güvenmedim önceligin okulsa okulunu oku evliligi düşünme sakın evlilikler bitti zaten artık bugun evlenirsin yarın boşanırsın ne halta yaradı genececik yaşında dul kalacan yaşın daha küçük zaten kendin çocuksun sen daha evlilik çocuk oyuncağı değil ama çocuk oyuncağına çevirdiler evliligi hep özentilik oldu başkası evleniyor ben de evlenirim oldu ortalık evliligin ne oldugunu bilen yok sadece evlilik var ondan sonra hadi boşanıyoruz oluyor senin yaşın daha küçük kafanda okul varsa okulunu oku önceligin okul işin kariyerin olsun evlilik her türlü olur zaten
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bende 2 yıllık bir bölüm bitirdim 21 yaşındayım sınava tekrar girip 4 yıllık okumak istiyorım yani 22 de üniversiteye başlamiş olucam. Ama ailem karşı çıkıyor. 22 yaşında okunmaz daha önce 4 yıllık kazansaydn ozaman diyorlar. Ailemi çiğneyemiyorum ama sen ailen karışmayıp nişanlın bu şekil konuşuyorsa fazla uzatmayın derim
Sevgilin gayet doğru konuşuyor. Sadece senden vazgeçmeye biraz niyetli olabilir gibi duruyo ki bunun da sebebi biraz sen gibisin. Sevgilin ne kdar olgun duruyosa sen de o kadar çocuksu davranıyosun. Adam ciddiyete bindirmeye çalışıyo sen geçiştiriyosun
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benden vazgeçmeye niyeti var ise olabilir ki durduramam kimseyi
Adam sana engel olmuyo ki gene oku diyor. Sadece önceliğini kendisinden yana kullanmanı istiyor ki ciddi düşünüyosanız eğer çok da yanlış bi düşünce değil
22 yaşında senin nişanlanmış olman çok mu normal? Evlensen içinde hep bi uhte kalır önce eğitimini tamamla sonra evlenirsin nişanlında sana destek olursa olur, olmazsa da kendi bilir sonuçta herkes eşiyle yaratıldı
O zaman bunu nişanlınla konusacaksn ve düğünü erteleyeceksn. Evlendikten sonra okuyamaz mıyım deme erkekler köprüyü geçene kadr herşeye evet der köprüyü geçince hayır der
Evlenmek kadr basit olmuyor evlendikten sonra babanın evinde okusaydn diyeni bile duydum ben ondan önce ekonomik özgürlüğünü eline al ondan sonra evlen onun parasına muhtaç olma
Yeni bir bölüm istiyorsan evlenme Ya da nişanlılık süresini uzat O şu an sadece evlilik düşünüyor Hem 22 yaş çok erken değil mi Tamam evlenelim ben seni de okuturum okursun hiç dememiş
Içinde bu kadar okuma hevesi ve hırsı varken evlenme sakın eğitiminle ilgilen boş ver. Ne kadar güzel konuşmuşsun galps sana
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kötü konuşmadım dimi? Ya şöyle ben nişanlanmaya yakın kendi bölümümü sevöediğimi fark ettim. Bunu söylemeye çekiniyordum herkese sonra cesaretlendim. Ama Nişanlım hem okursun hem çalışırsın dedi buda gözüme bir büyük geldi
Olabilir hem çalışıp hem okumak mümkün ama bunların arasında evlilik yürütmek çok zor. Bugün tamam diyip 2 3 ay sonra vakit geçiremiyoruz diye sana kendini suçlu hissettirebilir. Çok mantıklı çok güzel konuşmuşsun. Kendine olan güvenine bayıldım.
Teşekkür ederim herkes bencillik yazmış ama ben ona ertelemeyi teklif ettim ama kendimi çok kötü hissediyorum sebebi ise nişandan 2/3 hafta önce bu durumu fark ettim
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Nişanlımla seneye evleneceğiz ama ben okuduğum bölümü sevmiyorum, tekrar okumak istiyorum. Kurduğu cümlelere ne diyorsunuz?