Teşekkürler @Kizlarsoruyor
Sizce hangisi daha önemli: Motivasyon mu yoksa yetenek mi?
Teşekkürler @Kizlarsoruyor
Sanırım motivasyon diyeceğim. Yeterince motive olursanız ve cesaretlenirseniz her şeyin üstesinden gelebilirsiniz. Ama yetenek bazen önünüzü açıyor değil mi?

08 Mart , 2024 Cuma 22.39
Yetenek diye bir şey yok ki
bir şeyin uzun yıllar çalışırsınız veya farklı bir teknikle yani diğer insanlara göre performansanız daha yüksek olur o şey her neyse başarı artık yetenek
Motivasyon gelip geçici
Zaten yetenek kazanmaya uğruna ilerleyince disiplin kazanmış oluyorsun bu hepsinden daha önemli
Kesinlikle doğru söylüyorsun bazı insanlar motive edilse bile yetenek olmadıktan sonra olmuyor bunu kabul ediyorum ama şimdi şöyle bir şey bir insanda yetenek olup olmadığını da görmek için o insanı Bence motive etmek gerekiyor
Yetenek abartılıyor. Bu bizim gençliğimizi nasıl yaşadığımızla alakalı değil mi? Ne gördük yaptık düşündüysek yetenek olarak edindik. Ben zekamı kullanmayı öğrendim, el göz koordinasyonu öğrendim, şimdi kullanıyorum. Şimdi aynı zekayla sosyalleşmeyi ve fiziksel aktiviteleri çok daha verimli yapıyorum. Yetenek olarak edinseydim yine yapardım. Bence önemli nokta birşeylere kalkışmaya istekli olmak ve kendimizi bilmek.
Evet haklısın
Yetenek tabiki çünkü bir insanda o işi yapma kabaliyeti , ek becerisi yoksa ne kadar motive etseniz başarılı bir sonuç elde edemezsin örneğin sen şimdi beni nekadar motive etsende benden şair olmaz, heykel tras olmaz , yazar olmaz , müzisyen olmaz vss çünkü bunu yapabilmem icin kabiliyet olmasi gerekiyor
Değerli yorumun için teşekkür ederim ablacığım
Rica ederim ne demek 🙋🙏🤗
☺️☺️
Motivasyon daha önemli.
Destek de çok önemli
☺️☺️
Cevap
10Cevap
Yetenek önemli. Bazılarında öyle bir çene var ki hiç iş yapmadan bir yerlere geliyorlar. Bu da ayrı bir yetenek.
O da bir gerekçe abi evet yetenekte önemli ama her şeyden önce destek de önemli olduğunu düşünüyorum teşekkür ederim
Motivasyon sonra yetenek. Mesela; Motivasyon harekete geçirir, Motivasyon olmadan yeteneğe kavuşamazsın
Evet
Yüzde 60 motivasyon, yüzde 40 yetenek. Motivasyon çok olmadan yetenekler gelişmez. Hatta var olan yetenekler de körelir.
Kesinlikle
Motivasyon olmadan yetenek de bazen işe yaramayabilir. O yüzden motivasyon daha önemli
Kesinlikle öyle ve motivasyon verilmeyen insanların birçoğu aslında başarabilecekleri birçok şeyi de başaramaz duruma gelebiliyor
Moralsiz gidilen her yer boğucu olur motivasyon şart
Kesinlikle destek de şart
İlk motive olman lazım sonra zaten cesaretlenip her şeyi yaparsın
Evet
Yaptığın işi sonuna kadar götürmek ancak motivasyonla olur. Yetenek bir yere kadar.
Kesinlikle katılıyorum
Motivasyon çok önemli yeteneklide olsan moral motivasyon azsa zaten yapamazsın
Evet haklısın
Yeteneğin olmadığışeyi motivasyonla bir yere kadar yapanilirsin
Kesinlikle öyle ama önce motivasyon verip sonra yeteneğinin olup olmadığını görmek lazım
MOTİVASYON tabiki insanoğlu nün isteyipte yapamayacağı şey yok bence
Teşekkür ederim
Önemli değil
Motivasyonu olmayan yetenek ölüp gider
Haklısın
Motivasyon bencede abi sana katılıyorum
Motivasyon olmazsa olmaz
Evet öyle
☺️☺️
Kesinlikle motivasyon
yetenek daha önemli
Teşekkür ederim
Motivasyon
Kesinlikle katılıyorum
Motivasyon.
Değerli yorumun için teşekkürler
Rica ederim
☺️☺️
Disiplin.
Teşekkür ederim değerli yorumun için
Çalışmak...
Ve motivasyon
Teşekkür ederim
Rica ederim)
☺️☺️
Disiplin.
Kesinlikle
Motivasyon
Haklısın
Yetenek
Para.
Para önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?