Yaptığım işte başarılı değilim istifa etsem yapacak bir isim yok. Napmalıyım?

Öğretmenim ama bu işte başarılı değilim. Alanımla alakalı sorunum yok ders çalışmayı ve soru çözmeyi seviyorum ama sınıfa hakim olamıyorum sınıfta sessizlik ve disiplini saglayamiyorum. Bağırsam da çağırsam da otoriteyi kuramıyorum. Zaten yumuşak yüzlü minyon tipli kısa boylu öğrencilerden de küçük duran biriyim. Bunun üzerine kişiliğim de sakin ve sessiz.

Özellikler böyle olunca bu gibi sosyal bir işte başarısızlık kacinilmaz oluyor. Bu işi seçmemin nedeni alanımı çok seviyorum. Üniversite okurken de çok severek okudum ama öğretmenlik yapamıyorum. Napabilirim?

Yaptığım işte başarılı değilim istifa etsem yapacak bir isim yok. Napmalıyım?
Cevapla