Çalışıyorum yapamıyorum, çalışmıyorum diyen kız sıralamada 35. oluyor... canım miyim?

Sınava hazırlanıyorum (istediğiniz sınavı düşünün), çevreme bakıyorum herkes konuları anlıyor, yapıyor. Ki benim sınıf hariç, benim sınıfım lay lay lom havasında. Çalışan 4-5 kişi var, ben dahil. Ulan, sınıfta ki kızlardan bir tanesi diyor ki, "ben çalışmıyorum hocam, saçma buluyorum, çevremdekiler çalışıyor ama ben hiç hevesli değilim." Aynen bunu dedi. Denemeye girdik. Kız ilk 30'lardaydı. Sınava hazirlanmiyorum diyen kız. Komik olan derslerde yaptığı tek şey konuşmak, insanların dikkatini dağıtmak, dinlemiyor dersi kısaca. Bende okul sezonundan beri köpek gibi çalışıyorum, ulan azıcık bir değişme olur... Yok. Değişmiyor. Hala 60-70 arasındayım. Zaten deneme sınavlarına giren maks. 120 kişi var. Ya diyorum ben mi canım, nerede hata yapıyorum. Geçenlerde geçtim kenara ağladım denemeden sonra zaten. Her neyse, üstelik ben özel ders alıyorum. Ve algısı yüksek bir insanım. Yani hocamın gozlemlerine göre sayısala daha yatkınmışım, ben hala buna inanmıyorum gerçi ama neyse. Hocam bana bir şey anlattı mı bir değil, ama ikincide anlarım. Ama sınıfta asla anlayamam. Önüme birisi geçecek, sadece ikimiz olacağız, öyle anlayacağım... Marta geldik, ve benim hala kendime güvenim yok. Kendimi kandırıyormuş gibi hissediyorum, sanki kendimi avutmak için sınavı kazanacaksın diye yalan söylüyorum. Birde benim bir kuzen var, aramızda bir üç ay oynuyor, komik olan onunda durumu aynı benim gibi. Birbirimize zaten çok benziyoruz. Kısacası, ben canım mıyım? Herkes çalışınca yapıyorsun diyor, ama ben yapamıyorum. Bu zamana kadar bir gelişme gösteririm diye umutlandım, ama maalesef. Aile baskısıda çok arttı, sabah akşam ders hakkında konu açıyorlar, sinirlenince de kızıyorlar. "Sen bizim yaptığımız hatayı yapma, boş ver resmi (kariyerimi resim ile devam ettirmek istiyorum ama ailem yüzünden maalesef), git oku Bilgisayar yazılımcılığı, sonra rahat et." ... ben zaten matematik yapamıyorum, Bilgisayar yazılımcılığı nasıl kazanayım? Kısacası, ben canım miyim arkadaşlar, nerede hata yapıyorum, veya en azından bir sınava hazırlanıp benim gibi aynı durumda olan var mı? Çok bunaldım artık.

Çalışıyorum yapamıyorum, çalışmıyorum diyen kız sıralamada 35. oluyor... canım miyim?
Cevapla