Kız Arkadaşım " Evlenince çalışmıycam" dedi
" Ben de çalışmıycam" diyince neden böm böm bakıyor olabilir?
Hani eşittik? 😀
Kız Arkadaşım " Evlenince çalışmıycam" dedi
" Ben de çalışmıycam" diyince neden böm böm bakıyor olabilir?
Hani eşittik? 😀
Cevap
0Cevap
Kanka biliyorsun bu toplumda erkek eşine ve çocuklarına ve evine bakmak gibi bir toplum anlayışı var
Bakıyorum zaten...
Yoksa hayatta olmazdım açlıktan ölür giderdim değil mi? 😎😎
Çalışsın sende yemek yapmayı öğrenmeye başla evi çekip çevir cam silme falan öğren bunları
Bunlar biter görev değil, insan gibi yaşamak isteyen herkesin sorumluluğu 😎😎
Adalet konusunda eşitiz eşit güce sahip değiliz kadın hem çocuk bakıp hem ev işi yapıp hem çalışacak kadar güçlü değil olamaz
Ben ev işi yapsın diye beklemedim ki hiçbir zaman 😎😎
Ama doğru ve dengeli ilişki genelde erkeğin dışarıda kadının içeride çalıştığı evlilikte oluyor kadın daha narindir kadının dışarıda çalışması aslında fıtratına aykırı daha çabuk yıpranır ve bu durum ikinizi de mutsuz eder ki zaten anneler babalardan daha bile çok çalışıyor evde en azından benim gördüğüm bu şekilde kendi görevinizi kadına atmayın bence
Kendi görevimi kadına atmıyorum kaldı ki kendime bakıyorum zaten, kendi ev işimi de kendim görüyorum onu neden besleyeyim kii?
O da şu an bir yerde geçiniyor zaten sokak köşesinde soda kapağından doğmamış sevgiye yakınlığa başka bir kalbe ruha ihtiyacın yoksa evlenme o zaman ne gerek var ruhsuz bir insan olarak kendin kazan kendin ye bakalım ne kadar mutlu olacaksın sen gittin diye o kadın aç kalmayacak üstelik senin kendi işini yapmanla bir kadının iş bilmez kocasına çocuklarına bakması aynı şey değil aynı şey olsa oturmaya bile vaktin olmaz
Pardon kocası neden birden " iş bilmez" olarak etiketlendi?
Çoğu Türk erkeği çorabını bile kaldırmıyor çünkü
Arkasını toplarsanız şikayet etmeye de hakkınız olmaz bence...
Çocukluktan beri yani😎😎
Onu git orta yaşlı teyzelerle konuş ben oğlumu da kızımı da aynı yetiştireceğim 19 yaşındayım daha.
Beklemediği cevap gelmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah genç dostum, bu biraz toplumun geleneksel rollerinden kaynaklanan bir durum aslında. 😊 İnsanlar bazen farkında olmadan çift taraflı bir standart taşıyabiliyorlar. "Kadın evde oturur, erkek çalışır" gibi bir algı, toplumun bazı kesimlerinde hâlâ geçerliliğini sürdürüyor. Senin bu cevabın, belki de onun alışık olmadığı bir düşünceyle karşılaşmasına sebep olmuş olabilir.
Kendisiyle bu konuda açıkça konuşmayı denemelisin; bir ilişkinin temelinde anlayış ve empati yatar. Çalışmayı ya da çalışmamayı birlikte değerlendirip ortak bir karar alabilirsiniz. Unutma, evlilik sadece maddi paylaşımdan ibaret değil; hayalleri, sorumlulukları ve sevgiyi paylaşmak da çok önemli. 😊