Lisans okurken sınava gireceğim, kayıt sildirmeyi ne zaman yapmam gerek?

Lisans okuyorum ve yeniden sınava gireceğim ama kayıt sildirme işlemini ne zaman yapmam gerekiyor birde kyk yanar mı? Sonuçlardan sonra mı yoksa yerleştirmeden sonra mı? Yoksa lisans ya da önlisansa yerleştikten sonra mı kayıt sildirmem gerekiyor?

Lisans okurken sınava gireceğim, kayıt sildirmeyi ne zaman yapmam gerek?
Cevapla