Geçen sene bir üniversiteye kayıt olmuştum. Tekrar sınava girdim ama önceki kaydı sildirmek gerekmiş. Yapamazsam sonradan yatay geçiş olur mu?

Ben geçen sene bir üniversiteye kayıt olmuştum Bu yıl tekrar sınava girdim galiba kayıt sildirmek gerekiyormuş diyelim 5 gün içinde bunu beceremedim daha sonradan kayıt olmadan yatay geçiş olur mu

Geçen sene bir üniversiteye kayıt olmuştum. Tekrar sınava girdim ama önceki kaydı sildirmek gerekmiş. Yapamazsam sonradan yatay geçiş olur mu?
Cevapla