Kariyerimde 4. yılım ama "bu departmanda ne yapıyorum" diyorum. Bana ne önerirsiniz?

İnsan konusunda çok seciciyim, herkese selam verebilirim ama samimi olmam, herkesin sohbetini dinlemem.

Dedikodu yapmam, yapılan ortamda bulunmam.

Ama gel gelelim bunların her ikisinin de gırla olduğu İnsan Kaynaklarında calisiyorum 🥹🥹

Kariyerimde 4. yılım ama "bu departmanda ne yapıyorum" diyorum. Bana ne önerirsiniz?
Cevapla