İnsan konusunda çok seciciyim, herkese selam verebilirim ama samimi olmam, herkesin sohbetini dinlemem.
Dedikodu yapmam, yapılan ortamda bulunmam.
Ama gel gelelim bunların her ikisinin de gırla olduğu İnsan Kaynaklarında calisiyorum 🥹🥹
İnsan konusunda çok seciciyim, herkese selam verebilirim ama samimi olmam, herkesin sohbetini dinlemem.
Dedikodu yapmam, yapılan ortamda bulunmam.
Ama gel gelelim bunların her ikisinin de gırla olduğu İnsan Kaynaklarında calisiyorum 🥹🥹
Bende ikada çalışıyorum sen bensin:)) ama idari pozisyonda olduğum icin pek dedikodu yapamıyorlar işe alım departmanında olmamdan dolayı:)) iş dışı muhattap olma hiç
Ztn ne zaman bir şey yapsak disarda Ik ya soralım diye bir basliyorlar burnumdan geliyor
Benimkinde neyseki o sorun olmuyor ama bordrolama yapanlara allah sabır versin valla ben bizim orada onların yerinde olmak istemezdim.😁
Ben bordro tarafında değilim
İse Alım , kariyer
Benimde öyle ama daha çok eğitimlerle ilgilendiğimden işe alımın yanında çok iç içe olma durumu olmuyor seni anlıyorum önceden çalıştığım yerde aynı ortamdan gectim asla uyusmadım oradayken
Sektör ne üzerine
Tekstil
Haaa benim önceki sektör
Şu an turizmdeyim ben ama özledim tekstili
Su an rahatım sükür önceki makine üzerine bir firmaydı ev aletleriyle ilgili yapacak seylerde sınırlıydı o yüzden dedikodu ortamına bol vakit vardı orada ama beni sarmıyordu ortam iste
Cevap
7Cevap
evet insan konusunda seçiciyim selam veririm samimi olmam gereksiz dedikodu yapmam. Gerekli diyaloglara dahil olurum. Kanka sen bensin ya sjskdkskdjs
Yapacak bişey yok sevdiğin işi yapıyorsan çekilen çile kutsaldır
Allah kolaylık versin. Ben de sevmiyorum ama maruz kalıyorum. Seni de çekiştiriyorlardir belki
Muhtemelen evet
İş yerinde en nefret ettiğim departman ik. Acayip iticiler
Başka departmana geçebilirsin mesela😂
Sabret, sebaaat et. Mükafatını illaki alırsın
Sevdiğin işi yapmanı
Kg sana
İş değiştir
Değiştirrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?