26 yaşındayım büro yönetimi okudum Sizce ne yapmalıyım?

5 senedir markette çalışıyorum. Duruşum net olduğu için yükselemedim de. Kullandılar ve pes ettim. Şu saatten sonra okul da olmaz gibi. Ne yapmalıyım bilmiyorum.

26 yaşındayım büro yönetimi okudum Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla