MSÜ ne zaman diye heyecanla beklerken o gün geldi çattı. Yarın kimler sınava girecek ya da tanıdığı sınava girecek olan var mı?
3 Mart 2024 tarihindeki 2024-MSÜ için saat 10'dan önce sınav binalarının orada olun, geç kalmamak için erken gitmek önemli. Herkese başarılar!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Sınava girenlerin %99'u tyt ve ayt öncesi ciddi bir deneme sınavı görmek için. 🤭
Girenlere başarılar gadası
Ben girmiyorum kolay gelsin
Kardeşim girecek iki gündür fıldır fıldır geziyor sanki ben gireceğim sınava 😂
Geçti benden artık 😀 gireceğim yere girdim ama hefeme daha tam ulaşamadım
Girenlere başarılar dilerim
Gireceklere başarılar. Mantığın olmadığı meslek de işim yok askerlik yapılmaz. Ama saygılı meslek eskiden değeri vardı şimdi yok
Sınava girecek herkese başarılar dilerim benim tanıdığım yok bu sınava girecek
Kardeşim girecek yarım deneme için başarılar herkese
Böyle üniversite olduğunu ilk kez duydum, buranın olayı ne?
Askeri üniversite astsubay , subay okulu
Cool🇹🇷
Bakalım kimler torpil ile alınıp kimler kendilerinden olmadığı için elenecek.
Çoğu arkadaşım girecek sınav senemiz çünkü. Ben de girmek istiyordum ama maddi sıkıntılar işte.
Kardeşim girecek ama öylesine. Sanrm kazanamaz telefon oynuyor hep mertleri berbat 😅🤣
Geçen sene kardeşim girmişti. Çok şükür bu sene okulda.
Ben gireceğim gireceklere başarılar diliyorum herjes inşallah istediği mesleği olur
Ben giricemmmm
Yks ye girmiyon mu
Umarım sınavın güzel geçmiştir
Kardeşim girdi onu bekliyorum kapıda 😅
Herkese başarılar dilerim
Var karşim gircke
Kardeşim girecek deneme için
Solo pilotluk için dusunuyodum vazgeçtim
Ben girdim prova için bakalım hayırlısı
En yakın arkadaşlarımdan biri girecek
Yakışıklı oğlum girecek
Ben.
Ben gircem💅
Aman eksik kal
Ben girmem
ben de gireceğim
Yok geçti bizden
Bende sınava gireceğim.
Msü neydi
kara harp okulunda okuyordum bir zamanlar
Vay be öyle bir dedin ki 100 yaşındaki dedem yanına tamam sanki olum yaşın kaç 26
senin ağzını yüzünü * ibine oğlu ibine
adam gibi konuş
Küfür etme lan küfür eden erkekten ne hayır beklersin
türk subayıyls nasıl konuşacağını bilmiyosun ibine herif
Türk subayına bak böyle türk subayı ülkemize koruyamaz karddşim seni oraya kim aldıysa beyinini sorgularım
Adap ve ahlakın daha yok birde subaylık kaldı kalbını tüküreyim
Yoktur
Kardesim girecek
Babaanne n