Okumuş insanla okumamış insan bir süre sonra anlaşamıyor bence. Sizce?

12 yıllık bir arkadaşım var ayrılmaz ikiliydik hiçbir şeyimiz ayrı geçmezdi. Liseye geçince o açıktan devam etti üniversiteye de gitmedi. Ben üniversiteyken de evlendi birkaç sene görüşmedik. Sonra konuştuğumuzda sohbet sarmamaya başladı artık. Mesela okumuş insanlarla sohbetimiz çok akıcı oluyor birçok konu hakkında konuşabiliyoruz. Ama arkadaşımın konuştuğu tek şey görümce, elti, ev eşyası başka bir şeyden bahsetsem anlamıyor eskisi gibi değiliz artık üzülüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben okumamış olanlarınıza dair bir şey demedim. Genelleme de yapmıyorum. Kendim üzerimden ego da kasmıyorum, estağfurullah. Demek istediğim hayata karşı bakışın bu kadar farklılaşması..
Okumuş insanla okumamış insan bir süre sonra anlaşamıyor bence. Sizce?
Cevapla