Hemşirelik okuyan var mı? bende istiyorum sözelciyim ama çalışıyorum ne yapmalıyım yardımmmm !!!?

hemşirelik istiyorum ygs 2 alıyor ygs de yapmalıyım okuyan var mı ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
inşallah yaa bu benim 2. senem sözel bölümü öğrenciyim geçen sene sınavda aşırı hastaydım ama genede yaptımm o yüzden istediğim olmadı diye gitmedim bu sene en azından hemşirelik olsun diyorumm inşallah olur ya :(
Hemşirelik okuyan var mı? bende istiyorum sözelciyim ama çalışıyorum ne yapmalıyım yardımmmm !!!?
Cevapla