Eskiden lise okumak boştu şimdi ise üniversite okumak boş niye öyle oldu?

Benim zamanımda lise mezunları hiç atama yoktu şimdi üniversite okudum şimdide üniversite mezunlarına yok asdep alım yapıyor ama lise mezunlarını alıyor bilseydim hiç okumazdim 😥

Eskiden lise okumak boştu şimdi ise üniversite okumak boş niye öyle oldu?
Cevapla