Yaşım 27 yaza düğün var. Nişanlım çok iyi ve kültürlü bir çocuk ama ben üniversite okumak istiyorum. Bir yandan hem o ben çocuk çok seviyoruz. Benimde nişanlıminda 2. evliligi 1. Evliligimi 20 yaşında aile baskısı ile yaptığım için üniversite yi okumadım. Türkçe öğretmenliği ve sosyolog lugu beraber veya atanmayı beklerken sosyolog lugu okumayı istiyorum. Başarılı ve çalışkan biriyim. evli iken üniversite okunur mu? Başka şehirden yurtta kalıp üniversite yi öyle okuyor musum galiba. Akıl verin napmaliyim? Kafam çok karışık. Nişanlımi da bırakmak istemiyorum. Çünkü bu zamana kadar ailemde dail kimse bana değer vermedi herkes asagiladi. Simdi de hedeflerim için uğraşıyorum napmaliyim 😭
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar lütfen dalga geçecek seniz yazmayın yorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer