Günümüz şartlarında GÜNLÜK 200TL YE ÇALIŞMAK MANTIKLI MI?

Tanıdığımızın telefoncu dükkanında çalışıyorum yeri geldiğinde kurye gibi her tarafa araba ile gidip gerekirse yürüyorum yeri geldiğinde hat işlemleri internet girişleri yapıyorum fakat bir yandanda okuyorum okula haftada max 15 saat gitmiyorumdur bile ama günde 12 saat çalışıyorum kendime ayırcak zamanım yok ve tanıdık olduğu için maaşımıda konuşamıyorum işim çıktı mı izin almamda sorun etmiyor sizce ne yapmalıyım çalışamaya değer mi
Günümüz şartlarında GÜNLÜK 200TL YE ÇALIŞMAK MANTIKLI MI?
Cevapla