Biri bana bu dönem ortalaması için bilgi verebilir mi?

  • O dersi bb ile verdim işte ama o ortalamam birinci sınıfin güz dönemi hala 1.67 de o dersin şeyini yazınca 1.92 oluyor 2 olamıyor bunun için tek ders sınavına mı girmem gerekiyor ne yapmalıyım 2 sınıfın güz deniminide 2.80 ile kapattim Genel ortalma 2.70 sorumlu geçtiğim dersler hep geçti yazıyor ama mezun olurken o dönem 2 olmadığı için sıkıntı yaratacak biri bilgi verebilir mi bana
Biri bana bu dönem ortalaması için bilgi verebilir mi?
Cevapla