Eğitim & Kariyer Yazın staj yapmama rağmen staj dersi alıcam, bu neden olabilir? Nedeninsanlarböyle00 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Yerel yönetimler okuyorum 2. sınıf öğrencisiyim yazın staj yapmama rağmen staj dersi alıcam bu neden olabilir Güncellemeler+1 yıl Staj notum zaten 90 Yazın staj yapmama rağmen staj dersi alıcam, bu neden olabilir? Cevapla Staj Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
simulation Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 531 cevap paylaştı. Zaten önce yapıp defter hazırlayıp sonra döneminde staj dersi alarak defterini teslim ediyordun bizim zamanımızda böyleydi ama çok seneler geçti 0 0 Yorumla
Melisssaanızzz Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Fakültenden kaynaklı olabilir ya da stajdan önce alman şart olan bağlantılı olan dersler olabilir 0 0 Yorumla
oɿƚꙅɘɒm Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Yetersiz görmüş olabilirler, ya da staj dersi olmadan not girmiyor okulun. 0 4 Yorumla Nedeninsanlarböyle00 +1 yıl Staj notum 90 Yorumla oɿƚꙅɘɒm +1 yıl Çok garip bizim fakültede böyle tuhaf uygulamalar yoktu. Yorumla Nedeninsanlarböyle00 +1 yıl staj dersinde sanki napcaz ki 2 yıllıklarda tez yazdırmıyorlar Yorumla oɿƚꙅɘɒm +1 yıl Konu yoksa , staj nedir nasıl yapılır bunu mu anlatacak canım Yorumla
guzelseverim34 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl amaan düşünme. akışına bırak. eğitim sistemini mi değiştirelim şimdi :) hangi şehirdesin? 0 0 Yorumla
Farukömer7 Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Kaç gündü stajın 30 günden azsa geçersizdir. 0 0 Yorumla
ogeliyeah Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Daha fazla tecrübe kazan diye olabilir mi 0 0 Yorumla
Erbabm Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Öğrenci işlerine sorsan 0 1 Yorumla Nedeninsanlarböyle00 +1 yıl Pazartesi anca staj dersinde sanki napcaz ki 2 yıllıklarda tez yazdırmıyorlar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Zaten önce yapıp defter hazırlayıp sonra döneminde staj dersi alarak defterini teslim ediyordun bizim zamanımızda böyleydi ama çok seneler geçti
Fakültenden kaynaklı olabilir ya da stajdan önce alman şart olan bağlantılı olan dersler olabilir
Yetersiz görmüş olabilirler, ya da staj dersi olmadan not girmiyor okulun.
Staj notum 90
Çok garip bizim fakültede böyle tuhaf uygulamalar yoktu.
staj dersinde sanki napcaz ki 2 yıllıklarda tez yazdırmıyorlar
Konu yoksa , staj nedir nasıl yapılır bunu mu anlatacak canım
amaan düşünme. akışına bırak. eğitim sistemini mi değiştirelim şimdi :)
hangi şehirdesin?
Kaç gündü stajın 30 günden azsa geçersizdir.
kendine sorcaksin onu
Daha fazla tecrübe kazan diye olabilir mi
Öğrenci işlerine sorsan
Pazartesi anca staj dersinde sanki napcaz ki 2 yıllıklarda tez yazdırmıyorlar