Maddi ve manevi sıkıntılarımdan dolayı üni okuyamadım. Yaşım 30.
Öğretmen olmak istedim hep ama şu anda iyi bi maaşım var işim güzel.
Bilmiyorum bazen aklıma geliyor sonra aman neyse diyorum..
Maddi ve manevi sıkıntılarımdan dolayı üni okuyamadım. Yaşım 30.
Öğretmen olmak istedim hep ama şu anda iyi bi maaşım var işim güzel.
Bilmiyorum bazen aklıma geliyor sonra aman neyse diyorum..
açıktan okuyabilirsin okumanın yaşı yok bi süre sonra devamlı okula gidip gelmek üşendirici olabiliyor ama bizim bölümde 40 yaşında insanlar vardı
Cevap
4Cevap
yandan kenardan falan hobi olarak okuyosan oku da amaç edinip okumaya gerek yok valla, zira para anlamında bi işe yaramıyor.
boş ver boş yere okursun ne iş var nede atama ben 2 senedir kpss çalışıyorum cidden çok yoruldum beynim ağırıyor işinde var zaten seviyorsun
ama şu anda iyi bi maaşım var işim güzel.
Cevabı kendin vermişsin kendine :D
Bsver işin güzelse okuyup napcan kulturluysen tamam yeter
Oku kesinlikle oku
Neden peki
Oku yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?