Huzursuz bağırsak sendromum var, okulda bunu idare etmek çok zor. Açık liseye geçebilir miyim?

Benim irtibal bağırsak sendromu var yani huzursuz bağırsak sendromu var bu hastalıkla okulu idare etmek çok zor sürekli devamsızlık yapma durumuna kalıyorum şu an Büyük ihtimal kalma durumundayım üniversite sınavına girmek istiyorum ama gittiğim okul pek iyi olmadığı için zaman kaybı yaşıyorum bu yüzden açığa geçmek istiyorum acaba hastalığımdan dolayı açığa geçebilir miyim yönetmeliğin ve kurallar değişti için soruyorum

Huzursuz bağırsak sendromum var, okulda bunu idare etmek çok zor. Açık liseye geçebilir miyim?
Cevapla