Yks'ye her gün çalışmama rağmen deneme puanım 197 gibi berbat bi puan ne yapabilirim?

Yks tyt den az 300 puan almam lazım matematik temelim kötü olduğu için matematik çalışmıyorum sözel kısma çalışıyorum ama her gün saatlerce çalışmama rağmen bazen 11 saat bile oluyor bugün deneme yaptım ve 197 puan niye hep böyle sürekli verimsiz çalışıyor olamam ne yapabilirim ne yaparsam yapayım netler asla yükselmiyor çok üzgünüm moralim bozuk sınava 4,5 ay kaldı 3 ay önce başladım ama hala bu puan bazı insanlar çalışmadan bile 300 puan yapabiliyorken ben çalışıyorum hala olmuyor. Sadece tyt çalışıyorum tyt'den 300 yapmam gerekiyor
Yks'ye her gün çalışmama rağmen deneme puanım 197 gibi berbat bi puan ne yapabilirim?
Cevapla