Sınava çok çalışmama rağmen düşük not alıyorum, ne yapmalıyım?

Biktim artik. Her zaman eşşek gibi calisiyorum sinava. Ama ögretmenler az puan veriyor. Sinav gunu tum cevaplari benden alan arkadaşlarim hepsi benden cok cok yuksek aldilar. Ağlamaktan gozlerim şişti artik. Her seferinde boyle oluyor. Ne yapacagim biktim artik okumak bile istemiyorum. Bu arada başka şehirdenim.
Sınava çok çalışmama rağmen düşük not alıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla