Arkadaşlar merhaba işin içinden çıkamadığım bı konu var size danışmak istiyorum?

Ben bu sene üniversiteden mezun oldum. Çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri lisans mezunuyum. Mezun olduktan sonra bı kaç ay iş aradim. Çeko okuduğum için insan kaynakları departmanında çalışmak istiyordum. İş bulamayınca da Kasım ayı gibi KPSS çalışma kararı aldım ve konuların nerdeyse yarısına gelmiştim. Sonra bi tanıdık bana büyük bi firma da insan kaynakları departmanında iş bulmuş. Bende evde ders çalışıyorum diye kimseye söylememiştim beklentiye girmesinler diye. Çok ısrar edince başvuru yaptım onlar da işe aldı. Bı haftadır falan çalışıyorum ama o kadar psikolojim bozuldu ki ne istiyorum onu bile bilmiyorum. Kendimi sınava hazırladığım için çalışmak hiç gelmiyor içimden. Ama eğer atanamazsam böyle işi bida zor bulurum. İş olarak da beklediğimden daha zor çünkü mental olarak yoruluyorum eve gelip ders çalışamıyorum. Henüz bi haftadır gidiyorum ama çıkmak istiyorum ailem çıkmamı istemiyor ama ben çalışmak istemiyorum şansımı denemek istiyorum çünkü yasim 29 ama ya atanamazsam :( lütfen biraz akıl verin
Güncellemeler
+1 yıl
Çıktım mutluyum içinizden gelmeyen hiç bişi yapmayın
Arkadaşlar merhaba işin içinden çıkamadığım bı konu var size danışmak istiyorum?
Cevapla