Ben bu sene üniversiteden mezun oldum. Çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri lisans mezunuyum. Mezun olduktan sonra bı kaç ay iş aradim. Çeko okuduğum için insan kaynakları departmanında çalışmak istiyordum. İş bulamayınca da Kasım ayı gibi KPSS çalışma kararı aldım ve konuların nerdeyse yarısına gelmiştim. Sonra bi tanıdık bana büyük bi firma da insan kaynakları departmanında iş bulmuş. Bende evde ders çalışıyorum diye kimseye söylememiştim beklentiye girmesinler diye. Çok ısrar edince başvuru yaptım onlar da işe aldı. Bı haftadır falan çalışıyorum ama o kadar psikolojim bozuldu ki ne istiyorum onu bile bilmiyorum. Kendimi sınava hazırladığım için çalışmak hiç gelmiyor içimden. Ama eğer atanamazsam böyle işi bida zor bulurum. İş olarak da beklediğimden daha zor çünkü mental olarak yoruluyorum eve gelip ders çalışamıyorum. Henüz bi haftadır gidiyorum ama çıkmak istiyorum ailem çıkmamı istemiyor ama ben çalışmak istemiyorum şansımı denemek istiyorum çünkü yasim 29 ama ya atanamazsam :( lütfen biraz akıl verin
Güncellemeler
+1 yıl
Çıktım mutluyum içinizden gelmeyen hiç bişi yapmayın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer