Tazminat hakkım var mı? (Detayı okur musunuz)?

1 yıl 6 aydır bu şirkette çalışıyorum. Ağustosta 2 yıl dolacak. Yarın istifa etmeyi düşünüyorum. Patronumla hiçbir sorunum yok. Zaten aynı yaştayız ve sinirlense bile karşısındakine sesini yükseltmeyen, kalp kırmayan biri.

İstifa sebebim müdürün/yöneticinin mobbingleri yanısıra bugün de toplantıda herkesin içinde beni çocuk gibi avazı çıktığı kadar bağırarak azarlaması. Bu bir değil iki değil, 1 yıldır sineye çekiyorum. Her zaman sakin, saygılı, ılımlı oldum. Bunu kendisi bile söylüyor!!

Yaptığım iş sanat. Sürekli Mobbingle ve azarlamayla ben sanat icra edemem. Geçen yıl koşa koşa işe giderken bu yıl robot gibiyim. Bütün şevkim isteğim zaman içinde birike birike yok edildi.

Eğer tazminat hakkım yoksa şu gerçekler bana tazminat hakkı doğurur mu: 1) Hakarete maruz kalmak. 2) Mobbing. 3) “Bu şirkette mesai ücreti diye bir şey yok, mesainizi izin olarak kullanmak zorundasınız” kuralı. (Totalde 30 saatlik mesaim var) 4) Maaşın asgari ücret olarak yatırılıp, kalanının elden verilmesi.

Bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim🙏🏼

Güncellemeler
+1 yıl
,,,,,.//
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Tazminat hakkım var mı? (Detayı okur musunuz)?
Cevapla