Üniversitede 1. Dönem bütleri geçemezsem yaz okulunda 2. Dönemi mi okurum?

İlk yılım, pek bir bilgim yok. Uludağ Üniversitesi'nde İşletme bölümünü okuyorum. 4 dersten büte kaldım. Pazartesi sınavlar başlıyor ve başarılı olabilir miyim bilemiyorum... Başaramadığımı varsayarsak, ne olacak? 2. Dönem yerine tekrardan 1. Dönemi okuyup, başarıyla geçtikten sonra yaz okuluna kalıp 2. Dönemi mi okuyacağım? Bilgisi olanlar varsa lütfen söyleyebilir mi?

Üniversitede 1. Dönem bütleri geçemezsem yaz okulunda 2. Dönemi mi okurum?
Cevapla